6.2

8.4K 400 20
                                    

Kitabımda reklam yapılmasını istemiyorum.

Bana destek olmak için vote verip yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.

*****

"Ateş?" elimi tutmaya yeltenen ateşten elimi kaçırdım. Öyle yapasım gelmişti, ben de öyle yapmıştım.

"He Miray söyle" bu ne rahatlık koççum? Neyse çok takılmadım konuşmaya devam ettim.

"sen hayırdır? Sevgili falan filan, ne oluyoz?" bunu sormamın sebebi benden hoşlanıyormuydu diye, gerçi hoşlanıyor gibiydi aksine neden sevgiliyiz desin ki?

Güldü ve çok da umursamayarak "hiç öylesine diyesim tuttu tepkini merak ettim."hep aynı şey tepkilerini merak ettim. Başka yalan mı yoktu?

"sen her tepkilerini merak ettiğin kişileri ara sokakta sıkıştırıyor musun?"

"ya da doktora falan gidince sevgiliyiz falan mı diyorsun" yüzündeki sırıtış gitgide büyüdü.

"Kızım hâla anlamadın mı?" lafı dolandırmadan anlatsa anlardım ama Ateş'in de sağı solu belli olmuyordu bok da çıkabilirdi yani.

"neyi hala anlamadım mı? Şunu dolandırmadan mı anlatsak ne yapsak?" dedim.

Gözlerime baktı yine ama bu sefer ben gözlerimi kaçırdım "boş ver, yakında anlarsın zaten" dedi.

Belki ben malım, anlamam, yani neden öyle dediğini söylesen ne olucaktı ki?

Tadım kaçmıştı şimdi de "neyse ben giderim zana zahmet vermeyim."

Ne olur ısrar et, ne olur ısrar et. İçimden yalvarıyor, dışımdan da ağırdan alıyordum.

"zahmet falan opmaz bana bin arabaya." oley be aferim benim Sahte mafyama bir anlık ısrar etmiyicek diye korkmuştum.

"yok, yok, saol ben giderim" hadi bir kere daha ısrar et, söz bu sefer gelicem.

Birden hiç beklemediğim bir hareket yaparak beni kucağına aldı "Kızım ne naz yapıyon, zorla mı götüreyim illa" olur hiç farketmezdi.

"ya tamam ateş, bırak beni bi gören olucak kendim binerim!"arabanın önüne kadar getirdi sonra yere yavaşça indirdi, bu sefer kapıyı o açtı.

Büyük uçuyordu, atmaca gibi kalbimi kapmıştı "ooo Ateş beyden beklenmiyicek hareketler."

"başka biri olsa yapmazdım." anladık tamam sende aşıksın ama söylesen bizde bilsek ne olurdu sanki?

"direkt eve gidelim, eve erken gelicem demiştim." ne olur ne olmaz ben söyleyim de sonra iki saat evde sorguya çekilmek istemiyordum.

Dilini şıklattı "bir şartla" dedi.

"şartının ne olucağına bağlı"

"bana söz vermiştin ve bu sözünü tutmanı istiyorum" dedi geçenlerde hastane de verdiğim buluşma sözünü hatırlatarak.

"buluştuk ya" dedim.

"buluşmadık ben sana geldim ve böyle bir şeyden bahsetmiyorum" neyden bahsediyorsun ozaman?

"tamam detayları sonra yazarsın, şimdi beni eve bırakırmısın?" kafasını salladı.

****

Eve az kalmıştı ama eve kadar gelirse bizimkiler yine sorgu masasına çağıracaklardı "tamam ateş burada bırakabilirsin" dedim.

Anlamamıştı "eve daha gelmedik ki" kafamı kaşıdım "bizimkiler görmesin şimdi böyle ya" dedim.

Israr etmedi bu sefer anlayışla karşıladı "peki bakalım öyle olsun" dedi.

"sonra görüşürüz" aceleye arabadan çıktım ve hızlı adımlarla eve doğru yürüdüm.

Bölüm sonu.

Bölüm nasıldı?

Hızlı yazınca yazım yanlışları olabiliyor kusura bakmayın.

SAHTE MAFYA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin