Gecenin üçünde bölüm atmazsam olmazdı sjxajzaz
Vote verip yorum yapar mısınız? yorumlarınızı okumak çok güzel oluyorr.
İyi okumlarr.
*****
Ateş üstümde ki yerini koruyordu, beni kapana sıkıştırmıştı. "bende açım güzelim, sana çok açım."
Haydaaa! Bu niye her şeyi sevişme anlamın da anlıyordu? Dün yaşadıklarımız bile bana falza gelmişti.
Hem ben gerçekten açtım. Aç! Aç! Ne alaka bu kelimeden başka bir anlam çıkatmak?
Artık götü kollamam lazımdı, ne kadar bende istesem de sabah sabah şey mi yapılırdı?
Aslında yapılırdı, neden yapılmasın? Düşündüklerimin kafama dank etmesiyle kendime geldim.
Tövbe, tövbe ben neler düşünüyordum ayol, sabah sabah yapıcak güç yoktu hem bende.
"ben cidden açım ama."
Tepki vermedi, piç gülüşünü devam ettiriyordu. Azdan bir bok kokusu yayıldı buraya.
Ben şahsen bir tırstım, bir cevap versen dilin mi kopar? Yok, yok o cevap vermek yerine şu an yüzümü inceliyordu.
Bir elimle Ateş'i omzundan sarstım, bilmem kaçıncı kez tepki vermesini bekliyorken sonunda konuşmaya başladı.
"ozaman kahvaltı yapalım güzelim. Olur mu?"
Üstümden bir kalksa öyle yapıcaktım zaten, ama Ateş hâla kalkmamış üstümde durmaya devam ediyordu.
Ne kadar benim üstüm de pike olsa da, onu hissedebiliyordum. Sertliğini, her şeyini, vücudunun her zerresini hissedebiliyordum.
Ateş'in üstünde bir şey yoktu öylece üstümde ağırlığını vermeden duruyordu.
Sadece bir pike sayesinde şu an ayrıydık, o da olmasa birbirimize temas ediyor olucaktık.
Tıpkı dün yaşadığımız gibi bir şey olacaktı aslında... Ama bize dayanma gücü veren şey üstüme sardığım pikeydi.
Kendime hakim olmaya çalıştım, Miray şu an bunun hiç, zamanı değil kızım. Hem sen açsın, aç unuttun mu?
"üstümden kalkarsan eğer onu da yapıcaz Ateş."
Benim sistemime karşı nasıl da keyifleniyor, nasıl da seviniyordu, hiçte komik değildi bir kere.
Ellerimi hafifçe Ateş'in göğüsüne doğru koyarak, onu hafifçe kendimden uzaklaştırdım.
"peki istemiyorsan zorlamıyorum güzelim, her şey senin istediğin gibi olsun."
Ateş benden uzaklaştı ve karşıda ki elbise dolabını açarak kendine bir şeyler seçmeye başladı.
Aferim böyle adam olucaksın işte hanımcı ol ki kazan aslanım. Tabi herkesin karşısına benim gibi biri çıkmıyordu.
Çok zor olması gerek, benim gibi birinin hayatınız da olmaması... Her şey tatsız tuzsuz gelir bence insana sonuçta benim gibi biri yok yanında.
Ateş kendine bir şeyler seçerken uzandığım yerden onu izlemeye başladım.
Bunu ilk kez fark etmiş olmalıyım ama ateşin götü çok güzeldi, gözlerimi alamadım bir an.
Acaba pandik atsam nasıl bir tepki verirdi? Düşündüm bunu yapmayı istedim ama yapamadım.
Sonuçta hem ayıptı, hem de nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE MAFYA +18
RomanceTextingdir. 053********: oğlum kafan mı güzel senin? 053********: ne içtin? Siz: ya sabah sabah ne içicem? Siz: kahvaltı yaptım yanınada çay içtim. Siz: sen? 053********: ya sabır. 053********: dalga mı geçiyorsun benimle? 053********: kim olduğ...