8.2

8.3K 300 90
                                    

Bu bölüme oy ve yorum sınırı koyucam malesef çünkü okuyup okuyup oy verilmiyor.

Oy sınırı: 50 yorum sınırı: 20

Sınır geçilince aynı gün de bölüm gelicek.

İyi okumalar :)

*****

"seni istiyorum, ateş!"

Bunu duyunca yüzünde ki sırıtış gitgide büyümeye başladı.

Orta parmağıyla okşamaya devam etti, fakat bu bana yeterli gelmiyordu, yavaştı.

"yeterli değil!" kendimden beklemediğim bir çıkışta bulundum.

Beni okşamaya devam ediyordu, ama bu sefer işaret parmağını da katmıştı oyuna.

"benden ne istiyorsun güzelim?" sesinde ki tutku ve ihtiyacı hissediyordum.

"seni... Senin içim de olmanı istiyorum."

Daha önceden kimseyle böyle bir şey yaşamamıştım, bunu Ateş'e söylememiştim.

Umarım bakire olduğunu anlamıştır, yoksa canımı acıtabilirdi.

Dediklerimi duyan Ateş'in gözlerinde ki kıvılcımları görmüştüm.

Üstümden ellerini çekti ve konuşmaya başladı "merak etme canını yakmıyıcam yavrum."

Neden böyle demişti şimdi, Bakire olduğumu anlamış mıydı?

Hareketlerimden ve acemiliğimden anlamıştı herhalde. Cevap vericekken konuşmaya başladı.

"bakire olduğunu biliyorum."

Anlamaz gözlerle ateşe bakmaya başladım. "nasıl?"

Altımda ki tangayı iki taraftan tutarak yavaşça çıkarttı "belli oluyor güzelim."

Elinde ki tangayı yüzüne doğru götürdü ve derin nefesler alarak kokuyu içine hapsetti.

"çok güzel." gözlerimin içine bakan Ateş' ten gözlerimi kaçırdım, başımı yana doğru çevirdim.

Şu an karşısında tamamen çıplak bir şekilde yatakta uzanıyordum, ne kadar çok onu istesem de utanıyordum.

Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum alev almıştım. Sonuçta ilk kez böyle bir şey yaşayacaktım.

Eliyle başımı tekrardan çevirdi ve gözlerimiz tekrardan buluştu "benden gözlerini kaçırma yavrum."

Hafifçe başımı sallayarak onay verdim Ateş'e konuşmaya devam etti.

"benden utanma güzelim, şu an yapıcaklarımı izlemeni istiyorum, beni izle ve gözlerini bir saniye bile kaçırma. Tamam mı?"

Benden onay bekleyen Ateş'e cevap vermek yerine tekrardan başımı salladım.

Hâla elinde duran tangayı yere doğru fırlattı ve kasıklarıma doğru yaklaştı.

Koklamaya devam etti biraz daha yaklaştı ve dilini kasıklarımda dolaştırmaya başladı.

Yanan kasıklarım Ateş'in dilini gezdirmesiyle daha da alev almaya başladı.

"Ahhh!" dinlememi tutamadım, gözlerimi istemsizce kaçırdım. Dilini kasıklarımdan kısa bir an ayırarak konuştu.

"gözlerini kaçırma." bu küçük bir uyarıydı sadece, fakat çok tatlı bir şekilde söylemişti.

Kasıklarımı yalamaya devam eden Ateş'e bakmaya başladım, gözlerini gözlerime kenetlemişti.

Yavaş, yavaş o noktaya doğru gidiyordu, ilk önce burnundan derin bir nefes aldı.

"burası harika kokuyor, eminim tadı da çok güzeldir!" orta parmağını gezdirmeye başladı.

"burası yanıyor yavrum hemde ıslak, benim için mi bu kadar ıslaksın?"

Cevabı biliyordu fakat bunu benim ağzımdan duymak istiyordu "e-evet!" istemsizce yaşadığım hazdan dolayı kekelemiştim.

Elini o bölgemden çekti "şu an seni yalıyıcam, burada kimse yok istediğin kadar bağırıp, inleyebilirsin, kendine sınır koyma tamam mı güzelim?"

Klitorisime bir öpücük bıraktı bu çok haz vericiydi, yine başlamak için benden bir cevap bekliyordu.

Sanki şimdi istemesem, devam etmiyicem gibiydi hatta bundan emindim.

Fakat ben istiyordum. Onu içime almak istiyordum, onu hissetmek istiyordum.

"tamam."

Dilini değdirdi yavaş olucağını sanıyordum, fakat o çok sertti , beni sertçe emiyordu.

Dilini yavaşça içime sokmaya çalıştı, dilini içimde hissetmemle büyük bir inleme döküldü dudaklarımdan.

Ateş'in başını iyice içime bastırdım, diliyle daha da derinme indi, inlemem bir an bile kesilmedi.

Ateş tüm ıslaklığımı emmiş, yalamış ve her bir zevk damlamı yutmuştu.

Dilini hala içimden çıkarmamış hafifçe içim de hareket ediyor bir eliyle de beni okşamaya devam ediyordu.

"Ahh, daha fazlasını istiyorum içime gir ateş!"

Sanki bunu dememi bekliyormuş gibi olan Ateş dilini içimden çıkarttı ve benden uzaklaşarak, kemerini çıkarttı.

Altında ki pantolonu bir çırpıda çıkartarak üstünde boxerıyla tek kaldı.

Gözlerimi fal taşı gibi açıldı, çok büyüktü ve ben ilk kez yapıcaktım, korkmuştum canım acıyıcak mıydı?

Bu halimi gören Ateş'in Dudağının bir tarafı yukarı doğru kıvrıldı, bu halim hoşuna gitmişti.

"korkma güzelim acımayacak."

Tam yerinde kestim bölümü bence sjcdhzxh

Hadi ben kaçıyorum oy vermeyi unutmayınnn.
















SAHTE MAFYA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin