6.9

7.8K 410 108
                                    

Kitabımda reklam yapılmasını istemiyorum.

Bana destek olmak için vote verip yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.

*****

Ateş bana daha da yaklaştı sıcak nefesi boynumu değiyor, vücudumu yakıyordu.

Biraz daha yaklaştı dudakları boynuma değiyordu, yavaşça bir öpücük bıraktı boynuma.

Bir öpücük daha...

Yavaşça yukarı çıktı yanaklarımı öptü, dudağıma doğru öpmeye başladı.

Durdu.

Yatakta oturur pozisyondaydaydık, yavaşça yatağa uzandı daha sonra beni de kucağına aldı.

Gözleri dudaklarımdaydı, aç gözlerle dudaklarıma bakıyordu, dudaklarını yaladı, ıslattı fakat bir an bile gözlerini kaçırmadı.

Aniden beni yatakta ters döndürdü ve yerlerimiz değişti bu sefer o üstümdeydi.

Ağrılığını sütüne vermemişti, bana öyle bir bakıyordu ki. Bu bakış çok başka bir şeydi.

Yavaşça eğildi ve dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdi. Öpmedi.
Ona karşılık vermemi bekledi.

İstediğini yaptım, onu öptüm bunu yapınca sırıttı, o saniyeden sonra durmadı o da dudaklarımı öpmeye başladı.

Büyük bir açlıkla öpüyordu, ona karşılık vermekte zorlanıyordum. Biraz sertti.

Daha sonra diliyle ağzımı araladı, ağzımı açınca dilini ağzıma soktu, karşılık vermemi bekliyordu.

Acemiydim, sonuçta her gün böyle şeyler yaşamıyordum, ilkimdi. (şaşırmadım mk)

Diliyle ağzımda dolaşıyor, emiyordu, bende az çok demeden karşılık vermeye çalışıyordum, ne demiş atalarımız bilmemek değil öğrenmemek ayıp.

Dudağımı hafifçe ısırdı fakat bu bana daha da zevk verdi.

Yavaşça tekrardan boynuma doğru indi öpüyordu, diliyle morartmamaya dikkat gösteriyordu.

"ahhh!" sesimi çok alçak tuttum, şu an böyle bir şey yaşandığını kimse bilmemeliydi.

"ahh! A-ateş." bunları bebşm dediğimin bile farkına yenş vardım, şu an bundan ne kadar zevk alsam da burada böyle bir şey yapmak doğru değildi.

Başını kaldırarak gözlerimin içine baktı, gördüğüm tek şeyse saf, tutkuydu.

Kulağıma yaklaştı "söyle güzelim." sesinde sadece tutku ve ihtiras vardı.

"şu an bunu yapamayız." yanağına bakınca güldüğünü anladım.

Üstümden kalktı "peki sen nasıl istersen öyle olsun" hala kendimizi gelememiştik.

Yüzüm kızarmıştı, utanmıştım. Beni son bir kez öperek benden uzaklaştı.

"sen uyu güzelim, iyi geceler" başımda benim uyumamı beklemişti. Beni izliyordu, bende onu.

En son gözlerim uykuya teslim olduğunda Ateş hala gitmemiş yüzünde ki gülümsemesiyle beni izlemeye devam ediyordu.

Bölüm sonu.

Bu bölümü yazarken biraz utandım djcjscksj

Okuyup okuyup oy vermemezlik yapmayalım.

SAHTE MAFYA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin