Kitabımda reklam yapılmasını istemiyorum.
Bana destek olmak için vote verip yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.
*****
Ateşle ilgili olanları anlatmamın üstünde 5 dakika kadar geçmişti fakat aslı hâla olayın şokundaydı.
Tabi ki şu sahte mafyacılık olayını anlamamıştım.
Birden kulağımın dibinde "VAY ANASINI!" diye bağırınca ödüm koptu.
Kulağım fena uyuşmuştu "kulağımın zarını siktin Aslı" dediğimde ovuşturduğum kulağım çınlıyordu.
"kusura bakma ya ben hâla olayın şokundayım" diyen aslı suçlu gözlerle bana bakıyordu..
Ha birde gülmemek için yanaklarını içten ısırıyordu, fakat benden kaçar mı? Kaçmaz. Hemen anlamıştım.
Bir şey demeyince aslı sözlerine devam etti.
"şimdi sen diyorsun ki" arada durdu nefes aldı sonra yeniden devam etti.
"bizim eniştenin numarasını rüyan da gördün" sesli söyleyince de biraz garip oluyordu.
Bende tabi hemen kendimden emin bir şekilde kafamı salladım.
Bana bön bön bakamaya devam eden aslı "kızım sen daha dün akşam yemekte ne yediğini hatırlamıyorsun." dedi.
"yoo hatırlıyorum" diyince aslı yine durmadı, patlattı kahkaha tufanını.
Hiç komik değildi. Bazen Aslı'nın deli olduğunu düşünüyordum.
Daha sonra benim de onunla arkadaş olduğumu hatırlayınca normal olduğumuzu anlıyordum.
"ne yedin"
"serum" dedim.
Kafası karışan nazlı "Kızım serumdan başka bir şey yedin ya.
" hem serum yenmiyor " dedi aslı.
Hatırlamaya çalışırken aslı ofladı.
Kafam hala yerine gelmemişti anlaşılan." tost yedin tost. " ha şimdi hatırladım doğruydu dün büfeden bana da tost almışlardı.
" evet, bak şimdi hatırladım" diyince aslı bana kötü bir vakaymışım gibi baktı.
"ama bak" dedim kitaplığımda ki not defterini çıkararak.
Telefon numarasını yazdığım sayfayı açtım "bunu rüya gördüğüm gün direkt unutmamak için not almıştım." dedim.
Aslı bugünün şokunu biraz zor atlatmıştu ama olurdu öyle şeyler şaşırmamak lazımdı.
Bölüm sonu.
Bölümü yazarken uyumuşum o yüzden çalıştığım için bölümü birden sona bağlamak zorunda kaldım.
Ama yarın daha uzun bölümler yazmaya çalışıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE MAFYA +18
RomanceTextingdir. 053********: oğlum kafan mı güzel senin? 053********: ne içtin? Siz: ya sabah sabah ne içicem? Siz: kahvaltı yaptım yanınada çay içtim. Siz: sen? 053********: ya sabır. 053********: dalga mı geçiyorsun benimle? 053********: kim olduğ...