28. To nie może być koniec

11 2 4
                                    

Mijały lata. Czas bez byłej żony stawał się dłużyć i dłużyć. Ciężko było przyzwyczaić się do jej nieobecności. Latami próbowałem udawać, że Dżolajn jest obok. Prawda jest taka, że zaniedbałem nasz związek, ale nie przyznam się do tego błędu!

Słuchałem uważnie słowa Baśki, która siedziała za ladą na targu. Kupowałem nowy, zielony podkład z Korei - z ekstraktem grochu rosnącego w baleronie.
-Dżolajn nie ma już przy tobie 7 lat! Dobrze żeś se dał z nią spokój. Tak może miało się to skończyć - stwierdziła.
-Zbych już ma 13 lat - spojrzałem w dół. - Pipi 22. Ciekawe co z Sędziwórem.
-Widzisz, po tych latach nie martwisz się o Józefinę - wypluła z buzi nieobgryziony kawałek słonecznika.
-Znowu masz więcej zmarszek.
-Aż tak widać?

Zaśmiałem.

[...]

Świat się zmienia. Jest już 2023 rok. Jedyne co się nie zmieniło, to moje hobby. Zacząłem więcej jeździć golfem, wróciłem do tworzenia muzyki techno i phonk!

Rozmyślałem, spacerując, a za mną ciągnął się mój umięśniony brzuch. Trochę straciłem formy!

Mój świat się nagle zatrzymał. Czas cofnął się do 2015, kiedy żyłem szczęśliwie z Dżolajn i poznałem ukochanego Dzikensa. Przede mną stała Dżolajn. Pięćdziesięcio ośmio latka wpatrywała się we mnie, stojąc prosto. Już się mnie.. nie bała. Podeszłem do niej.
-Dżolajn - wypowiedziałem. - Jak się miewasz? Co tu robisz?
-Dżek... - spojrzała na mnie w dół. - Dobrze. Przyjechałam do rodziny.
-Oni jeszcze żyją? - po tych słowach, uderzyła mnie w twarz, jak kiedyś.
-Odezwał się tysiąc latek.

Czułem.., że to nie koniec.

~~~
Koniec sezonu pierwszego!!!
Dżek
Dżolajn
Dzikens

AGRESYWNY DRIFTEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz