Jisung elinde tuttuğu paralar ile tam kafeye girecekken kapıdan çıkan biri ile çarpışmıştı. Omeganın elindeki paralar dökülünce çarpıştığı kişiye bakmadan hızla paralarını toplamaya başladı.
Paralarını topladıktan sonra ayaklandığında kendine çarpan kişinin hala orada olduğunu gördü.
"Özür dilerim ufaklık görmedim seni ama sende dikkatli ol ve ailen yokken yalnız gezme tamam mı?" diyerek Jisung'un özlenle yaptığı saçlarını karıştırdı. İşte her şey buraya kadardı.
"Ufaklık mı? Sen bana ufaklık mı dedin?"
"Evet ufaklık bir sorun mu?" alfa karşısındaki küçüğün çattığı kaşları ile kendisine bakıp hesap sormasını çok komik bulmuştu. Ağrısı olmasa durup bu yüz ifadesine saatlerce gülebilirdi. Karşısındaki sevimli çocuğun saçlarını tekrar karıştırdı. "Bu semtte oturmuyorsun galiba buradaki herkesi tanırım senin gibi sevimli bir ortaokullu görmedim aileni mi kaybettin?"
Jisung'un karşısındaki adam resmen onu deli etmek için özel çaba sarf ediyordu. Omega sevimli gülümseme verip tüm gücünü toplayıp karşısındaki alfanın bacak arasına vurdu. O esnada açılan kapıdan dışarıya çıkan gruptan biri konuştu.
"Minho'un gelecek nesli burada kurudu."
"En az 100 heyecanlı hücre öldü."
"Bence daha fazla, baksana Minho hyung nakavt"
O esnada omega yere düşün alfaya bağırmaya başlamıştı. "Aptal alfa ben ufaklık değilim. Ortaokul çocuğu hiç değilim yakında 18 olacak bir liseliyim. En önemlisi sen benim o kadar uğraştığım saçlarımı nasıl bozarsın" diye bir tekme daha atacaktı. Birden biri tarafından kucaklanıp havaya kaldırıldı.
"Changbin hyung bırak bir tane daha vurayım. Bana ufaklık dedi ve saçlarımı bozdu."
"Sakin ol Jisungie"
"Ne oluyor burada?" diye farklı bir ses daha duyuldu.
"Bizde bilmiyoruz dışarı çıktığımızda omega şu alfayı güzelce benzetmişti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
FanfictionYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...