Minik omeganın yemekleri kesinlikle Minho'nun yeni tutkusu olmuştu.
"Dostum bundan sonra akşam yemeklerinde sizdeyim, kapıdan kovsanız bacadan girerim."
"Başka bir derdin var mıydı paşam? Bir de sana mı yemek yapacak minik omegamız?"
"Oğlum abileri sen misin sanki sana ne oluyor?"
"Ben omegaların hakları derneğinin başkanıyım"
"Jeongin hyung sen alfasın nasıl omegaların hakları derneği başkanı olacaksın?"
"Benim kalbim omega Seungminim"
"Lütfen biri Jeongin hyungu fabrika ayarlarına alsın!" dedi Seungmin. Hyungu bu aralar tuhaflaşmıştı.
"Yeni sürümümü beğenmedin mi zarif omegam"
Seungmin, Jeongin'in ateşini kontrol etmişti. "Ateşi de yok acaba kafasını mı bir yere vurdu?"
"Hayır canım o doğuştan böyle, bilim çaresiz bu konuda!" dedi Minho.
"Aslında ilk tanıştığımızda Jeongin hyungu çok havalı ve zeki bir alfa diye düşünmüştüm. Düşüncelerimin bir buçuk ayda yerle bir olmasının hüznünü yaşıyorum şu an"
"Sen bir buçuk aydır yaşıyor muşsun Sungie bir de bizi düşün"
Jeongin kafasını sağa sola salladı. Burun kemiğini tuttu kafasını yukarı kaldırdı. Yavaşça ayaklanıp "ben artık gideyim burada yerim yurdum yokmuş omegalarım bile böyle diyorsa artık yol görünmüş bana"
"Hyung otur ya yeter bu kadar drama yaptığın bak Hyunjin hyungtan rol çaldığının farkındayım. Sana da daha güzel isimler bulurum."
"Ay benim minik omegam isterde ben kalmaz mıyım?"
"Minik falan ayıp oluyor ama"
"Bebeğim biz seni böyle çok seviyoruz sende artık sev kendini" dedi Chan. Kardeşinin her arkadaş toplantısında minik ya da ufak kelimelerine hassasiyet göstermesini istemiyordu. Ona göre kardeşi dünyanın sen sevimli varlığıydı. Minicik olması onu tatlı kılan diğer özelliğiydi.
(144p ama bütün gün baktım durdum bu kadar şirin olmak yasaklanmalı"
"Ben kendimi seviyorum hyung sorumun boyumun kısa olması ile onunla ilgili şeyleri sevmiyorum"
"Bence bir omegaya çok kısa değilsin daha on sekiz olmadın elbet biraz daha uzarsın. Fakat şunu unutma seni rahatsız ettiğini düşündüğün şey sende inanılmaz sevimli bir görüntüye sebep oluyor. İnan seni şöyle alıp yanaklarını ısıra ısıra sevme ihtiyacı hissediyoruz ama iki tane koca hyungun var, parçalara ayrılmak istemiyoruz. O yüzden kendimizi ne kadar frenliyoruz inan tahmin edemezsin. Dediğim gibi minik ya da ufak kavramları seni rahatsız etmek için söylediğimiz şeyler değil. Gerçekten aşırı sevimli bulduğumuz için söylüyoruz." Minho alfalara bakıp konuşmaya devam etti. "Şunu tüm samimiyetimle söylüyorum. Siz omegalar için güzellik kriterleri oldukça önemli ve sen inanılmaz güzel bir omegasın ve tüm her şeyin ile boyun da dahil, bu güzelliğini tamamlıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
FanfictionYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...