🛫

3.1K 369 242
                                    

Jisung, aptal hyunglarını uyuttuktan sonra biraz kendini toparlamak için odasına çıkmıştı. Hyunglar yüzünden bir daha depresyona girme düşüncesi kalmamıştı. Alfalar ağır vakaydı...

Odasında bir duş alıp pijamalarını giyen omega yüzüne kremlerini sürerken tıklanan penceresi ile korkmuştu. Minho dışında kimse penceresine tırmanmaya cesaret edemezdi ama Minho'da Kore'de değildi.

Jisung aşağıdaki alfaların varlığına güvenip yine bir aptallık yaparak pencereye gitmişti. Omega pencerenin perdesini korku ile araladı. Karanlık olduğu için bir şey göremeyen Jisung biraz daha açtı. Karşısında gördüğü alfası ile şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırdı. Normalde trip atması gerekiyordu fakat hem yaşadığı korku hem duyduğu özlem ne yapacağı konusunda kafasını karıştırmıştı.

Heyecandan elleri titreyerek pencereyi açan omeganın gözleri dolmuştu. İşte bu kadar çok seviyordu alfasını üç günlük yokluğuna bile dayanamazken onsuz bir hayatı asla düşünemiyordu.

"Minho?"

"Güzelim"

Pencereyi tutup sallanmaya başlayan omega alfanın gözüne aşırı tatlı gelmişti.

"Ne-ne zaman geldin?"

"Immm beş altı saat oluyor. Hey hemen çatma kaşlarını sana sürprizim olduğu için yanına geç geldim"

"Sürpriz mi?"

"Evet bebeğim"

"Ne sürprizi hani göremiyorum hiçbir şey"

Minho cebinden iki bilet ve iki pasaport çıkardı.

"Bunlar ne?"

"Benimle bir haftalık Avrupa seyahatine gelir misin minik omegam?"

"Şey yolculuk ne zaman?"

Elini ensesine atan Minho mahcup gözlerle Jisung'a baktı.

"Üç saat sonra!"

"Hiiii Minho ama hyunglar uyuyor nasıl izin alacağım, gece gece bir sürü sorgulayacaklar?"

"İşte bu yüzden seni kaçıyorum bütün sorumluluk benim. Güzel omegam benimle Avrupa'ya kaçar mısın?"

Jisung yumruk yaptığı ellerini iyice sıkarak heyecanla "Ayy Minho çok heyecanlı sanki yasak aşk yaşıyoruz gibi" diyerek kıkırdadı.

"Bir zamanlar yasak aşk yaşamasakta gizlisini yaşamıştık. Evet Bang Jisung benimle Avrupa kaçamağı yapıyor musunuz?"

Hızlı hızlı kafasını salladı omega. "Minho hemen bir çanta hazırlamam lazım. Hazırlanmak için ne kadar zamanım var? Sende içeri girsene artık!"

Omegasının tatlılığı yüzünden sürekli ne yapacağını unutan şapşal alfa içeri girmişti. "Ne alsam ki yanıma?"

"Çok bir şey alma güzelim oradan alışveriş yaparsın?"

"Minho işler, işleri ne yaptın hallettin mi?"

Minho, Jisung'un bunu neden sorduğunu biliyordu. Omega her zaman aşırı harcama yapmaktan kaçınan biriydi. Hala Minho'nun pahalı yaşantısına tam olarak adapte olamayan güzel omega Minho'yu gülümsetti.

"Sorunları hallettim büyük bir iş birliği aldım ve Choi ile yaptığımız iş birliğini sonlandırdım. Şimdi ise kendimi tamamen güzel omegama adıyorum." diyerek Jisung'a referans yapmıştı.

"Şapşal! Minho şey sen bunları valize koyar mısın bende hyunglara mektup yazayım"

"Mektup mu?"

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin