Yemekten sonra omegalar aniden kalkmıştı. Omegalar gittikten sonra baş başa kalan Minho ve Jeongin boş boş televizyona bakıyorlardı.
"Oğlum biz eskiden ne yapıyorduk?"
Minho arkadaşının sorduğu soruyu anlamamıştı. "Ne demek istedin?"
"Şöyle sorayım ciddi bir ilişkimiz olmadan önce ne yapıyorduk?
"Ciddiyetsiz ilişkiler yaşıyorduk!"
"Onu mu diyorum oğlum, nasıl takılıyorduk?"
"Omega tavlamak için; bara gidiyorduk, kafelerde takılıyorduk, okulun bahçesinde oturuyorduk, sosyal kulüplere gidiyorduk hatta kütüphaneye bile gitmiştik." Minho durdu ve Jeongin'e baktı. "Omega tavlamak için ne sosyalleşmişiz he!"
"Bizim başka aktivitemiz yok muydu?"
"Arada kampa ve balık tutmaya bazen de golf oynamaya gidiyorduk"
"Oh rahatladım bir an sadece omega tavlamak üzere kurulu bir hayatımız var zannetmiştim."
"Yok ya o kadar da değil."
"Ben o kadar değildim ama senin için aynı şeyi söyleyemeyiz, bunu kabul edelim."
"Adımı Casanova yaptınız, sanki çok çapkınmışım gibi!"
"Değil miydin?"
"Oğlum benim doğal çekici bir auram var omegalar peşimde koşuyordu"
"Hala koşuyorlar mı?"
"Yani" Minho sağa sola baktı, "koşuyorlar koşmasına da ben baya sert yapıyorum."
"Sen sert yapıyorsun, şaşırtıcı!"
"Oğlum hele bir sert yapmayayım Minik omegam parçalar beni parçalarımı da kurtlara yem yapar"
"Yapar bence de o potansiyel var."
"Bu arada nerede kaldılar ki?"
"Bilmiyorum da bu gece bir farklılık yapalım iki alfayız biraz eğlenmeye mi çıkarsak omegaları ne dersin?"
"Jisung'u o kadar sarhoşun olduğu kalabalık ortama sokamam."
"Oğlum sen ne kıskanç çıktın."
"Tabi kıskandığım doğrudur ama bu defa kızgınlığı yakın o yüzden olmaz."
"Anladım o zaman ne yapsak ki kampa mı gitsek?"
"Bir dur götünde kurt mu var! Bizimkiler gelsin onlara sorarız belki onlar bir plan yapmıştır. Biraz düşünceli ol!"
"Yok abi yok sana bir şeyler olmuş bu benim tanıdığım Minho değil."
"Aşık olduk! Sanki sen aşık değilsin,"
Jeongin'in yüzünde anında aptal bir gülümseme belirdi. "Çok aşığım ya canını sevdiğim nerde kaldı çok sıkıldım senden"
"Siktir"
~~~~~~~~"Beğendiysen alsana?"
"Kartımın limitini zorlar."
"Jisung şaka mısın? Minho hyung siyah kartını verdi neden onu kullanmıyorsun."
"Şey ya sevgilimin kartını alıp kendime özel harcama yapmak biraz tuhaf geliyor."
"Bebeğim hyungum salaktır falan ama enayi değildir. Bebekliğini bilirim ben keratanın daha bu zamana kadar kimseye kartını verdiğini, lüks hediyeler aldığını hiç görmedim. Aslında cimridir ama konu sensen her şeyi önüne sermeye hazır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
FanficYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...