🥀

4.5K 603 299
                                    

Jisung okula arkadaşları sayesinde kısa sürede uyum sağlamıştı. Şaşırtıcı bir şekilde okulda oldukça dikkat çekmiş, ilgi toplamıştı. Minik omega ufak tefek yapısı, güzelliği ve şirinliği ile herkesin ilgisini çekmişti. Neyse ki alfa ya da beta olmadığı için rahattı. Yoksa bu ilgi tam bir bela olurdu.

Jisung'un asıl dikkatini çeken başka bir şey vardı. Karşı komşusu olan alfa aşırı derecede yakışıklıydı bunu yeni yeni fark ediyordu. Omega ilk defa birini bu derece beğeniyordu. Tanışmaları biraz sert olsa da şimdi daha iyi iletişim kuruyorlardı. Fakat omeganın istediği alfa tarafından beğenilmekti.

Bugün Minho onlara yemeğe gelecekti. Hyungu bütün çocukların geleceğini söylese de onun aklı Minho'daydı. Sınav yılı olduğu için çok kafa yormak istemese de Minho'nun dikkatini çekmek istiyordu.

Cumartesi tatil gününde bol bol dinlenmek varken Jisung yemek hazırlıyordu. Nihayet tüm yemekler hazır olmuştu. Jisung son kez mutfağa bakarken Chan mutfağa girmişti.

"Yemekler çok güzel kokuyor, çok acıkmışım sanırım"

"Bir saat daha dayan koca alfa"

"Biraz tırtıklasam"

"Bak ben şimdi üst kata odama çıkıp bir duş alacağım, döndüğümde bütün yemekleri kontrol edeceğim şayet birinde bir tırtıklama görürsem o zaman görüşürüz. Duydunuz mu beni?"

"Duydum" dedi Chan.

"Changbin hyung?"

"Duydum duydum."

"Aferin şimdi çıkıyorum ben." diyerek merdivenlere yönelmişti.

"Bir atmış boyu var ama bizi korkutuyor anasını satayım"

"Biz yetiştirdik diyecek bir sözüm yok bizim eserimiz" dedi Chan.

Jisung duşa girmiş kendi kurt kokusuna en yakın olan şampuan ve duş jelini kullanmıştı. Omegaların kendi kokuları sadece kızgınlık zamanı kontrollerinden çıkardı. Onun dışında omegalar kolay kolay kokularını vermezdi. Zaten toplumsal ananelerde bir omeganın kokusunu vermesi ayıplanırdı. Sürekli kokusunu veren omegalar ise zaten arayışta olan omegalardı. O yüzden omegaların asıl kokusunu sadece aile bireyleri bilirdi. Omegalar sadece onların yanında kokularını salgılarlardı.

Jisung abisi kızdığı halde tekrar boyadığı saçlarını kurutup şekillendirdi. Hazırlanıp aşağı indi. Aşağıya indiğinde onu gören şak şakçıları hemen tezahürat yapıp övgüler yağdırmaya başlamıştı. Chan hyungu yine Kawaii diye bağırıp duruyordu. Jisung sanki bir konuşmacı gibi onları susturdu.

"Tamam tamam! sevgili halkım bana gösterdiğiniz bu büyük sevgi ile çok bahtiyar olduğumu söylemek isterim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tamam tamam! sevgili halkım bana gösterdiğiniz bu büyük sevgi ile çok bahtiyar olduğumu söylemek isterim. Şimdi mutfağa gidiyorum. Umarım oradan da bahtiyar olarak dönerim."

Hyunglarının yemekleri ellemediğini gören omega gülümsemişti. Hyungları çok mükemmel alfalardı.

Omega kapının çalması ile kapıya yöneldi. Kapıyı açmadan son kez aynaya baktı. Görüntüsünden bir kez daha memnun olduktan sonra kapıyı açtı.

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin