☘️

4K 536 161
                                    

Minho aklında omegayı nasıl mutlu ederim düşüncesi ile arabadan inmişti. Sahi bu konuya neden bu kadar takılmıştı. Muhtemelen küçüğünün yaşadığı şeyler onu derinden etkilemişti. Minho bu tarz konulara tahammül edemezdi. Bile isteye birilerini inciten bencil insanlardan her zaman nefret etmişti.

Felix ise hyungunun ne kadar hassas bir kalbi olduğunu unutmuş gibi omeganın eskiden okulda yaşadığı bazı şeyleri anlatmıştı. Şimdide kara kara düşünen hyungunu görünce aslında hata yaptığını anlamıştı.

En sakin araba hiç kuşkusuz Chan ve Jisung'un olduğu arabaydı. Jisung'un kısa süre sonra uyumuştu. Chan ise hafif bir müzikle arabayı kullanıyordu. En nihayetinde yol bitmiş kiraladıkları yere gelmişlerdi. Chan arabayı Changbin'in arabasını yanına park ederek Jisung'a dönmüştü.

"Sungie uyan hadi geldik."

"Geldik mi hyung?"

"Evet bebeğim"

Jisung hafif gerinerek iyice ayıkmaya çalışmıştı. Chan arabadan indikten bir süre sonra Jisung inmişti.

"Evet şimdi ne yapıyoruz?" diye sordu Chan. Onlar sadece mekanları kiralamışlardı, içerik tamamen omegalara aitti.

"Bugün önce sauna var ilk atıştırmalıklarımızı da saunada yapacağız. Akşam ise marketten yemek için bir şeyler alır evdeki oyunlarla oynarız. Yarın da havuzzzz" diye bağırdı sevimli omega. Felix'in enerjisi herkesi hareketlendirmişti.

"Öyleyse eşyalarımızı koyalım, saunaya gidelim" dedi Jeongin, küçüğü onunla konuşmadığı için bütün motivasyonu düşmüştü.

Seungmin ise akışına bırakmış hafta sonunun keyfini çıkarmaya odaklanmıştı. Tuttukları eve çantalarını çıkaran alfalar ise omegaların aşağı inmesini bekliyordu.

"Vay be aramızda çift var." dedi Jeongin.

"Oğlum bu aralar çok sapsın o yüzden olayı bir idrak edemedin. Sana birini bulalım."

"Git işine! Casanova birinden bu konularda tavsiye almıyorum"

"Ay götüm bende sana tavsiye vermeye meraklı değilim. Bu devirde iyilikte yaramıyor değil mi Chan?

"Chan alo?"

"Ha?"

"Ne oldu neye daldın adamım?"

"İki gün için o kadar valizi neden getirdiler. Yukarı çıktılar neden hala gelmediler onu düşünüyorum."

"Mesele omegalarsa çok düşünme çok düşününce beynin yanıyor" dedi Jeongin.

Chan "Haklısın" derken, omegalarda nihayet aşağı inmeye başlamışlardı. Ellerindeki çantalar herkesin kafasını karıştırmıştı.

"Hadi gidelim" diye şakıdı minik omega. Ondan gelen komutla herkes ayaklanmıştı. Tuttukları evin hemen bir sokak altındaki saunaya gelmişlerdi. Sadece sauna değil hamam kısmı da vardı. Omegalar alfalara mekanı dört saat için kapattırmışlardı.

Önden yürüyen üç omega sebepsiz şekilde tüm ekibi ürpertiyordu. Saunaya gelen gençler kiraladıkları yerlerin anahtarlarını aldılar. Hamam için verilen şort ve tişört olan kıyafetleri giydiler.

Bir odada sıcak su havuzu vardı, onun yanındaki oda buhar odasıydı. Diğer iki odanın biri sauna diğeri ise soğuk odaydı. Bütün odaları gören geniş orta alan ise matların olduğu uzanıp dinlenebilecekleri alandı. Orta alana gelen grup kendini matların üzerine atmıştı. Changbin ve Hyunjn hepsi için ramen almaya, giriş kısmına gitmişti. Onlarında gelmesi ile herkes yerini almıştı. Omegalar yanlarında getirdikleri çantaları çıkarmış ve ortaya koymuşlardı.

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin