💅

2.2K 297 136
                                    

Jisung garip bir depresyon durumu yaşıyordu. Ama depresyonu üzerine almamaya çalışıyordu. Çünkü onun minik bebekleri vardı. Onlar için iyi ve sağlıklı ruh haline sahip olmalıydı.

"İki ters bir düz"

"Böyleydi sanırım ya offf hani örgü örmek benim stresimi alacaktı."

"Bir şey mi söylediniz?"

"Ah hayır örgü ile uğraşıyordum"

"Ben işleri bitirdim çıkıyorum. Kolay gelsin size"

"Teşekkür ederim"

Temizlik ve yemek için gelen kişinin gitmesi ile evde tamamen yalnız kalan Jisung, örgüsünü bir kenara bırakıp şarkı açmıştı. Eh depresyonun en iyi eşlikçisi şarkılardı.

"Dur bakalım şu şarkıyı açalım"

Şarkıya dans etmek için ayağa kalkan Jisung başlayan şarkı ile ritim tutuyordu. Şarkının nakarat kısmına gelen omega şarkının dans hareketlerinin onu yorduğunu fark etti.

"Ay dur bir defa daha şu kısmı yapayım."

"Tte tte sory bom rampapapam sory bom"

"Şarkıyı batırdım.. ay bunlarda ne şarkı yapmış yoruldum!"

Bu defa Shakira açan omega "whenever whevener" diye kalçalarını sallarken birden durdu. "Ay yok bebeklerim düşecek şimdi"

Jisung yeniden şarkı değiştirmişti. "Hah bu tam bana göre"

"Pain!
You made me a, you made me a believer, believer"

Bir süre şarkıya eşlik eden Jisung kendine bir meyve çayı alıp yeniden pencerenin önündeki en sevdiği yere oturdu. Rastgele şarkılara eşlik eden omega açılan şarkı ile çıkmaya çalıştığı depresyon olayına yeniden girmişti.

'Kimseye kızamadım
Kimseye küsemedim
Sonunda kendime küstüm
Sonunda hayata'

'Düşündüm banka soymayı'
"Gerek yok ki zenginim zaten"
'Uluorta soyunmayı'
"Ay çıplaklık bana göre değil"
'Hayatımdaki herkesi vurmayı'
"O kadar da değil yani sadece çok küstüm, çok kırıldım"
'Affedin
Depresyondayım'

'Depresyondayım
Unutuldum, aldatıldım'
"Benim alfam yapmaz öyle şeyler"
'Sevgilimden ayrıldım'
"Tanrı korusun"
'Çok yalnızım'
"En azından Minhom var"

"Yok olmayacak böyle şarkı ile konuşup duruyorum. Biraz dizi izleyeyim"

"5876. kez Goblin  izleyemem off hemen kapatmalıyım. En iyisi bir anime izleyeyim hem çok duygu olmaz ben de ağlamam"

Omega açtığı animeye kendini kaptırmıştı. Eve gelen Minho'yu hisseden ama ağlamaktan bir türlü kendine alamayan omega, eşine dönüp  sadece Minho diye seslenebilmişti.

"Güzelim iyi misin?"

"Minho" omega yanına gelip onu kontrol edip sarılan, alfanın boynuna kafasını gömüp biraz daha ağlamıştı. Ekrana bakan Minho, Jisung'un neden ağladığını tahmin etmişti.

Bir süre daha ağlayan omega kendini toparlamış ve kafasını kaldırmıştı. Jisung'un kıpkırmızı gözleri Minho'nun içini sızlatmıştı.

"Sakinleştin mi bebeğim"

"Hıhı"

Minho Jisung'un ağlamaktan şişip kızarmış dudaklarından bir öpücük aldı.

"Neden bu kadar ağladın anlat bakalım"

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin