🎁

3.7K 480 131
                                    

Tatil çok çabuk bitmişti fakat üniversiteler bir hafta daha tatil olduğu için Minho dönmemişti. Okulun ilk haftası omegaların pek keyifleri yerinde değildi. Yaz tatili boyunca ders çalışmış, yeniden ders dönemine başlamışlardı. Ayrıca okul etütleri de başlamış eve dönmeleri akşam saatlerini buluyordu.

Jisung'un ekstra morali bozuktu. Minho gelecek hafta da devamsızlık kullanıp gelmeyecekti. Bu aralar yoğunlaştıkları için mesajlaşma süreleri kısalmıştı. Gün içinde 'nasılsın, iyi misin, yemeğini yedin mi' Jisung'un tek aldığı mesajlar bunlardı. Jisung yine telefonuna bakıp bıraktı.

"Off keşke hediye gönderme diye ısrar et etmeseydim. En azından aldın mı beğendin mi diye soruyor, biraz daha sohbet ediyorduk". Jisung yatağa uzanmış bugünkü yazışmalarına bakıyordu.  Kalbine sürekli telkinde bulunsa da Minho'ya olan sevgisi her geçen gün artıyordu. Minho için kendisinin ne anlama geldiğini bilmemek Jisung'u huzursuz ediyordu.

"Ah daha fazla  düşürsem kafayı yiyeceğim en iyisi uyumak." Jisung klasik cilt bakım rutini yapıp yatağa girmişti. Zaten gün içinde ders çalışmaktan zihni fazlası ile yorgun olan minik omega kısa sürede uykuya dalmıştı.

"Bu yıl ne alacağız?" diye sordu Chan.

"Hyunjin'in ailesi Vespa almış Seungmin'e, hem motivasyon için  hem de kış gelmeden kullansın diye doğum gününden önce almaya karar vermişler. Bunu öğrenen Felix'in ailesi de almış doğum gününde hediye edeceklermiş bizde alsak mı? Yani onlara özenirse, biliyorsun Jisung böyle şeyleri kolay dile getirmez."
(Yazar Vespa aşığı)

"Haklısın hem okulları da yakın motor yolu da var. Diğerlerinin hangi renk aldığını öğrenebilir misin?"

"Tabi ki o iş bende"

"Bende bütçemize bir bakayım"

"Maaşıma zam aldım biliyorsun ondan kullanalım"

"Olmaz hem taksit ödüyorsun hem de faturaların yarısı sen de geri kalan anca senin ihtiyaçlarına yeter."

"Hyung maaşım oldukça iyi ama"

"Ama sevgilin var artık beyefendi kendine para harcaman lazım hem bürodaki işim garanti 4 ay sonra maaşım yükselecek o zaman daha rahatlarız."

"Tamam hyung senin dediğin gibi olsun"

"Buna uymayacağını biliyorum ama sevgilin ile biraz vakit geçir, sen de gençsin sorumluluklarını biraz azalt. Evi ben idare ediyorum bana yardımcı olmak istiyorsun biliyorum ama senin kendinle ilgilenmen mutlu olman inan beni çok daha fazla mutlu eder."

Changbin gülümsedi, hyunguna minnettardı. Kaç yıldır rahat bir yaşam sürüyorlarsa bu ailesinin yaptığı birikim ve bu birikimi düzenli kullanıp, yıllardır çalışan hyungu sayesindeydi. Hala da onları düşünmeye devam ediyordu.

Biraz daha sohbet eden kardeşler en son minik omegalarının doğum gününü tekrar konuşup, doğum günü kutlamasını diğerleri ile organize edip sınav yılında bütün omegaları mutlu edelim diye karar varmışlardı.

Doğum Günü
Hyunjin bu grubu oluşturdu.
Eklendiniz
Chan Hyung eklendi.
Minho Hyung eklendi.
Jeongin Hyung eklendi.

Jeongin Hyung
Vay be en sona da eklenir olduk.

Chan Hyung
Şu alınganlığı omegalar yapmıyor.
Bu arada selam

Changbin❤️‍🔥
Selam aşkım
Biz de tam doğum günü olayını konuşalım diyorduk iyi oldu grup açtığın

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin