📸

3.2K 349 273
                                    

Jisung tam anlamıyla gecenin yıldızı olmuştu. Bayan Lily'nin özel tasarımını giyen omega alışık olmadığı bu ortamda Minho sayesinde güçlü bir şekilde duruyordu. Sevgilisi yani artık nişanlısı ile sadece tatil için evden kaçmıştı fakat şimdi kırmızı halı da önünde onlarca kamera varken fotoğraf çekimi yapıyordu.

Tek alınan fotoğraflar sonrası  çift olarak bir fotoğraf çekimi almışlardı.

"Minho çok heyecanlıyım"

"Harika gidiyorsun güzelim, sakin ol"

Moda eventi güzel geçmiş, Minho ve Jisung defileyi izlemişlerdi. Özel davetle after partiye katılmak için kıyafetlerini değiştirmiş, partinin yapılacağı yere doğru gidiyorlardı.

"Nasıl hissediyor benim güzelim?"

"Çok mutluyum. Aslında mutlu olduğum birden çok şey var. İlki seninle olmak, ikincisini seyahat etmek, üçüncüsü ise bu akşam olan her şey. Çok güzeldi. Sen?"

"Senin yüzünün gülmesi, gözlerinin mutlulukla parlaması yanımda olman benim için en büyük mutluluk, o yüzden şu an aşırı mutluyum"

"Ya Minho benimle ilgili en çok neyi seviyorsun?" diye sormuştu alfasına biraz şımararak.

"Her şeyini seviyorum güzel omegam"

Omega mutlu şekilde yüzünde gülümseme ile bakışlarını yola çevirmişti. Aşırı mutlu olduğu zamanlarda verdiği tepkilerinden biri de buydu. Üzerine çok tatlı bir sessizlik çöküyordu.

Partinin olduğu yere gelen ikili araçtan inmiş yine kameraların önüne geçmişlerdi. Jisung fotoğrafçıların kadrajından çıkmamış yanına gelen Bayan Lily ile objektiflere pozlar veriyordu. Bayan Lily'nin teşekkürünü kabul ettikten sonra omega heyecanla Minho'nun yanına geldi.

Minho, Jisung'un titreyen ellerini tuttu. "Kalbim duracak!"

"Şşş sakin çok iyiydin bak bende ekran resmimi buldum." Minho Jisung'un dikkatini dağıtmak için hızla telefonunu çıkardı.

"Çok güzelsin"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çok güzelsin"

Jisung, güzünde gülümseme ile Minho'nun ekran resmine bakıyordu. Parlak gözleri ile alfasına bakan omeganın gözleri kendisine hayranlıkla bakan alfasının gözleri ile buluştu. İki aşığın birbirlerine bakışları herkesin ilgisini çekmişti. Kimse bu anı bozmak istemese de ölümsüzleştirmeyi tercih edip,  objektiflerin kendilerine döndüğü fark etmeyen çiftin fotoğraflarını çekmişlerdi.

Minho ve Jisung partide bir süre vakit geçirdikten sonra kendilerine olan yoğun ilgiden bunalmış ve Bayan Lily ile vedalaşıp partiden ayrılmışlardı.

Otele yakın bir yerde arabadan inen aşıklar el ele cadde boyunca yürümüşlerdi.

"Minho yarın nereye gideceğiz."

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin