🐣

2.5K 287 169
                                    

"Ay bu da ne koca meraklısıymış"

"Çünkü onun çok kocası benim!"

"MİNHOM"

"Bebeğim"

"Ay şimdi doğurabilirim"

"Neee?"

~~~~~~~~~~

"Yok doğurmuyorum daha merak etmeyin."

"Korktum bir an!"

"Jeongin hyung senin benim bebeklerimle derdin ne?"

"Bebeklerinle sorunum yok sadece psikolojik olarak hazırlanmam lazım!" Jisung anlamaz gözlerle Jeongin'e baktı. Onun şaşkın bakışlarını gören Seungmin açıklama yapma gereği duydu.

"Hatırlamıyor musun Hyunjin hyungun yalancı doğum sancısında hastaneye iki ambulansla gitmiştik. Biri Jeongin diğeri Hyunjin hyung içindi."

"Ne yapayım canım öyle heyecanlı olaylarda kendimi önceden hazırlamam gerekiyor. Çok heyecanlanıyorum!" Koca alfa kollarını bağlamış trip atıyordu.

"Kendi bebeği olursa hastaneye Seungmin'den önce Jeongin'i alırlar."

"Bunun için psikoloğa gidiyor?"

"Neee?"

"Ne yapayım o kadar büyük bir heyecanı kalbim kaldırmaz"

"Ay Jeonginnie hyung çok tatlı"

"Asıl tatlı sessin pattis"

"Pattis?"

"Yani patates demek istedim patates gibisin ya"

"Loanding.... Jeongin hyungun son anları Seungmincim genç yaşında dul kalacağın için çok üzülüyorum" dedi Felix.

"Ne oluyor ya ne dul kalması?"

Jisung sinirden kızarmış kulakları ile Minho'nun yardımı ile ayaklandı. Bakışlarını Jeongin'e dikerek kızgın boğalar gibi bakan omega, Jeongin'in telaşlanmasına sebep olmuştu.

"Sen bana şişko patates mi dedin?"

"Demedim öyle bir şey" Jeongin geri geri gidip elini sallıyordu.

"Dedin dedin duydum"

"Yanlış duymuş olabilirsin canım" köşeye sıkışan koca alfa küçüldükçe küçülmüş merhamet dileyen gözlerle omega bakıyordu.

"Ha şimdi de sağır oldum" diye hamle yapmaya hazır olan omega adımını atarken birden bacaklarından aşağı akan su ile olduğu yerde kalmıştı. Yere damlayan su damlaları ile salonda derin bir sessizlik olmuştu.

Omega arkasını dönüp dolu gözleri ile Minho'ya baktı.

"Minho!"

"Bebeğim o çişin mi yoksa?"

"Minho benim hiç çişim yoktu ki?" diye ağlamaya başlayan omega ile salonda bir panik havası olmuştu. "Felix üst katta çocuk odasında valiz ve çocuklar için çanta var onları al!"

"Seungmin sen şoka giren Jeongin'e bak!"

"Chan sen bana yardım et."

"Jisung bebeğim sen sadece sakin ol. Hemen doktorunu arayıp hastaneye gidelim."

"Ama Minho üç hafta vardı. Bebeklerim büyümüştür değil mi? Offf Jeongin hyung ya beni kızdırdın, çocuklarımı doğuruyorum şimdi off!"

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin