••Ji ah ve Sungmin 5 yaşında••
" Strateji toplantısı başlasın"
"Baba oldum hala sen kurtulamadım ya"
"Ne babası be daha çocuğun doğmadı! Hem teşekkür edeceğin yerde hala atar yapıyorsun!"
"Ne teşekkür edeceğim be!"
"Yıllardır sana babalık eğitimi veriyorum hem de hiçbir karşılık beklemeden!"
"Bir sor bakalım ben eğitim istiyor muyum?"
Chan bezgin bir şekilde "tahmini olarak ne zaman asıl konumuza geleceksiniz?" dedi.
"Ben ne güzel anlatıyordum ama bu nankör kafamı karıştırdı"
"Sensin nankör!"
"Siz o şirketi bu kafa ile batırmadan iyi ayakta tutuyorsunuz"
"Çünkü ben çalışıyorum ama bu adam hala ailesinin videolarını izliyor."
"Her neyse Jisung nerde?"
"İşte ilk toplanma amacımız bu, Jisung Sungmin'i hastaneye götürdü."
"Bir sorun yoktur umarım"
"Aslında yok ama minik omegamız için çok kuruntu yapıyor."
"Hasta falan değilse sorun yok, rutin kontrol iyidir"
"Ji ah nasıl sakin duruyor" Jeongin hayretler içinde küçük çocuğa bakıyordu.
"Bu defa Ji ah annesi evren çıkarken görünce ağlamadı. Büyüdü gerçekten. Tabi bazen ağlıyor ama zamanlama önemli"
"O zaman amacımız nedir ki?" Jeongin bezgin bir şekilde sordu.
"Ona geleceğim"
O esnada yanlarına gelen Ji ah kocaman gülümseyerek "Chanie, Jeonie!"
"Hani amca bebeğim"
Ji ah düşünür gibi yaptı "samçi"
"Samchon bebeğim"
Ji ah kelimenin doğrusunu önemsemeden boynunda asılı olan şeyi kaldırdı. "Bakın!"
"Cüzdanım var"
"Bu sabah babam göndermiş Ji ah sevmişe benziyor ama bir sorun var. Cüzdanını tek başına kullanmak istediğini söyledi."
"Ama bunun için hala küçük"
"Biliyorum ama ona Tv programlarındaki gibi fark ettirmeden yardım edebiliriz"
"Ama bizi hemen fark eder" dedi Chan.
"Böyle durumlardan hiç işe yaramıyorsunuz!"
"Cüzdanını kullanmak için gitmesi gerek yol 50 metre değil mi?" diye sordu Jeongin
"Evet öyle Bayan Chu'nun pastanesi en yakın ve en ideal yol."
"Yalnız Minho bu onu dışarı çıkmaya alıştırmak gibi olmasın. Yani siz meşgulken de tek başına çıkıp giderse" Chan'ın haklı endişeleri vardı.
"Yok onu da konuştum, asla izin almadan çıkmaması gerektiğini biliyor. Neyse size kamuflaj getirmenizi bu yüzden söyledim, getirdiniz mi?"
Jeongin gözlüğe monte burun ve bıyık olan bir kamuflaj getirmişti. "Bunu sen tak!"
"Tamam öyleyse al bakalım Ji ah bu mektubu dedene yazmıştık. Bunu atabileceğimiz en yakın postane kutusu nerede?"
"Chu ajuma!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
FanficYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...