🩹

3.2K 371 203
                                    

Gecikmeli bir yeni bölüm😔💞

Minho, üç ay geçmesine rağmen tam olarak sol kolunu ve sol bacağını kullanamıyordu. Bu durum alfayı strese sokmuştu. Gereksiz bir asabiyet sergileyen alfa herkesin kalbini kırmaktan çekinmiyordu. Kısa bir süre önce kolunda değişik bir hissizlik olduğunu fark etmişti. Korkuya kapılan alfa hem bunu dile getiremiyor hem de bundan dolayı aşırı öfkeleniyordu.

"Hyung biraz daha çabalasan?"

"ÇABALAMIYORUM MU ZANNEDİYORSUN? OYUN MU OYNUYORUM? BU YAŞTA NAZLANIYORUM MUYUM? HAYIR!!! LANET OLSUN YAPAMIYORUM! EĞER YARDIM ETMEYİP SAÇMA SAPAN ŞEYLER SÖYLEYECEKSEN DEFOL GİT YARDIMINA İHTİYACIM YOK!

"Hyung kızma sadece yapabileceğini düşündüğüm için söyledim"

Minho histerik bir gülüş attı çok öfkeliydi "ÇIK, ÇIK DIŞARI YARDIMINI FALAN İSTEMİYORUM"

"Hyung"

"DEFOL FELİX"

Omega sadece yardımcı olmak istiyordu. Fakat Minho herkesi terslediği gibi onu da tersliyordu. Ne kadar hasta diye anlayış göstermek istese de kalbi kırılıyordu. Ağlayarak odadan çıkan omega alt kata inmişti. Minho'nun annesi de benzer şeyleri yaşadığı için ağlayan yeğenini çok iyi anlıyordu.

Yoona, Felix'e seslenmişti ama omega teyzesine hiç bakmadan ağlayarak kapıya ilerlemişti. Kapıyı açtığında Chan ile çarpışan omega düşme tehlikesi yaşamış, alfanın onu tutması ile düşmekten kurtulmuştu. Kırmızı gözleri ile Chan ve Jisung'a bakan Felix hızla ayaklanıp koşarak gitti. Jisung arkasından "Felix" diye seslenmişti ama cevap alamadı.  Felix evlerinin tersi istikamette hızla ilerliyordu.

"Hyung eve doğru gitmiyor sen Felix'e bakar mısın?"

"Öyle yapacağım bebeğim yoksa aklım onda kalır"

"Beni haberdar eder misin? Bende çıkıp Minho'ya bakayım yine neden bu kadar sinirlendi?"

"Tamamdır haberleşiriz."

"Tamam hyung"

Jisung içeri geçip salonda oturan Minho'nun annesinin yanında ilerleyip sıcak bir sarılma verdi.

"Ne oldu Yoona anne"

"Bağırdı ama neden bağırdı bilmiyorum. Jisung bir sorun var ve Minho söylemiyor. Bu kadar öfkeli olması normal değil."

"Aslında benim bir şey dikkatimi çekti, derste hoca sinirleri anlatırken fark ettim."

"Neyi fark ettin?"

"Emin değilim anne bugün emin olacağım." Jisung zeki ve dikkatli bir gençti ve bu yüzden sorunu az çok anlamıştı.

"Sana güveniyorum senden başka kimseyi dinlemiyor ve psikojik olarak iyi değil"

"Bende farkındayım bunun için sürekli araştıyorum"

"Çok seviyorsun onu değil mi?"

"Hım hım çok"

"Tanrım şu sorunlar bitse artık ikinizin çok mutlu olduğu evrelere geçmek istiyorum bunu çok hakediyordunuz"

"Umarım kısa sürede geçeriz. Anneciğim ben müsadenle Minho'nun yanına çıkayım."

"Peki yavrum" Yoona ona gülümseyip üst kata çıkan omegaya baktı. İki genç alfa tarafından büyütülmüş bir omega olmasına rağmen inanılmaz derece zarif ve kibar bir omegaydı. Oğlunun müstakbel eşine her geçen gün daha fazla sevgi ve hayranlık duyuyordu.

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin