Omegalar hiçbir şeyden habersiz okula gidip geliyorlardı. Diğer günlerden farklı olarak Jisung bu sabah heyecanla kalktı. Bugün onun doğum günüydü. Perşembe gününe denk gelmesi Jisung'u biraz üzse de sorun yapmadı belki abileri etütten izin alırdı.
Sabah masada gördüğü yosun çorbası ile gözleri dolan omega hızla Chan hyunguna sarıldı.
"Hyung"
"Bebeğim doğum günün kutlu olsun."
"Teşekkürler hyung"
Chan bir kutu çıkardı. Bu aslında annesinin Jisung'a 18. yaş günü hediyesiydi. Yıllar önce annesi heyacanla Chan'a göstermişti. Aile yadigarı bir kolyeydi. Ailenin omegaları yıllar boyu bu kolyeyi nesilden nesile aktarmışlardı.
Chan Jisung'a kutuyu uzattı. "Bu aslında annemin en büyük hayaliydi. 18. doğum gününde bunu sana hediye edecekti. Anne tarafından ailemiz omegalarının nesiller boyu taktığı kolye ona da annesinden kalmış, şimdi yeni sahibinde."
"Hyung bu çok değerli görünüyor"
"Öyle anne tarafımız oldukça zenginmiş tabi dedem iflas etmeden önce" Chan gözleri dolan kardeşini güldürmüştü. İki kardeş konuşurken aniden açılan dış kapı ile bütün dikkatleri dağıldı.
"İyi doğdun Sungie" diyerek elinde çikolata tart ile Changbin onun arkasında ise şarkısına eşlik eden Hyunjin içeri girdi.
Jisung bu ikiliye bayılıyordu. Hyunjin Changbin'i itip Jisung'a sarıldı. "Sungie doğum günün kutlu olsun."
"Teşekkür ederim hyung"
Ardından Changbin kardeşine sarılıp havaya kaldırdı. "Doğum günün kutlu olsun bebiş"
"Teşekkürler hyung"
Hyunjin ve Changbin'de omegaya hediyelerini verdiler. Aldığı hediyelerle mutlu olup okul yolunu tutan Jisung okulda da arkadaşları ile bir doğum günü kutlamıştı. Okulda kutlanan doğum günü onu çok mutlu etmişti. Sınıfı ile çok iyi anlaşıyordu. Tüm sınıf organize olmuş doğum günü kutlaması yapmışlardı. Minik omega lisenin son yılında güzel bir lise hayatı yaşıyordu.
Gün içinde gayet mutlu olan Jisung Minho'dan aldığı doğum günü mesaji ile daha da mutlu oldu. Fakat Minho'nun pazar günü akşam geleceğini öğrenince üzüldü. Jisung abilerinin etütten erken alması ile üzüntüsünü unutmuştu. Aile yemeği yemek için bir özel bir yere geldiler.
Geldikleri mekandan oldukça etkilenen omega bir gün bile olsa derslere verdiği ara ile rahatlamıştı. Bugün yemek, içmek ve bol bol uyumak istiyordu.
"Mutlu musun bebek?"
"Evet hyung çok mutluyum. Sabahtan bu yana sürekli doğum günü kutluyorum."
"Nasıl?"
"Şey önce Felix ve Seungmin kutladı. Sonra öğle arası sınıf bana sürpriz yapmış doğum günümü kutladılar. Diğer sınıflardan arkadaşlarım da kutladılar. En son rehber hocamız kutladı... Ay bir Jeongin hyung kaldı kutlamayan iyi hatırladım bak!"
"Jeongin hyungun Tanrı yardımcısı olsun." dedi Changbin.
Akşam yemeği güzel sohbetler eşliğinde geçmişti. Bir ara minik omega yine duygulanmıştı. Her doğum gününde olduğu gibi bu doğum gününde de anne babası aklına gelmişti. Chan kardeşini neşelendirmek için biraz gezmeyi teklif etti.
Seul gecesi yapan kardeşler yarın Jisung'un okulu olduğu için eve dönüş yapmaya karar verdiler. Tam eve geldiklerinde merdivenler de onları karşılayan Jeongin tam bir sürpriz olmuştu. Elindeki pastası saate aldırmadan gür sesi ile doğum günü şarkısı söyleyen alfa, minik omegayı hem güldürmüş hem de sevindirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
FanfictionYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...