🌺

3.9K 485 320
                                    

Partiden sonra eve gelen Jisung hyunglarına iyi geceler dedi ve odasına geçti. Aldığı hediyeler bir yana kalabalık ile doğum günü kutlamak onu aşırı mutlu etmişti. Jisung banyoya girdi küveti doldurdu yeni aldığı banyo toplarını küvete atıp gelen güzel koku ile ılık küvete girdi.

Bir süre banyonun keyfini süren omega duşunu alıp çıkmış üzerini giyinip kremlerini sürerken duyduğu ses ile ayaklandı. Ses artıkça tedirgin olan omega normalde hayatının salaklığı diyeceği korku filmi sahnesini gerçekleştirip, kaçıp hyunglarına sığınmak varken penceresini açıp kafasını uzatarak dışarıyı kontrol etti. Birden karşısında gördüğü karartı ile çığlık atacakken bir el ağzını kapattı.

"Bebeğim sakin ol benim"

Partinin tüm organizasyonu ile uzakta olmasına rağmen ilgilenen Minho, partiye rötar yapan uçağı yüzünden yetişememişti. Onun moral bozukluğu ile eve gelen Minho, Jisung'u aramış fakat telefon defalarca çalmasına rağmen açan olamamıştı. Bir süre sonra ise en sevmediği ses olan 'aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor' sesi ile telefondan umudunu kesmiş evinin bahçesine omeganın odasının olduğu tarafa geçip duvardan atlamış ve tüm maharetini göstererek üç defa düşme tehlikesi yaşayarak omeganın penceresinin önündeki küçük çıkıntıya ulaşmıştı. Omeganın aniden açtığı pencere ve atmaya hazırlandığı çığlık ile paniklemiş hemen Jisung'un ağzını kapatmıştı.

"Hyung çok korkuttun beni!"

"Üzgünüm bebeğim seni defalarca aradım ama açmadın"

"Ay şarjım çok az sanırım banyodayken bitmiş. Hyung penceremde ne işin var?" Jisung olayı yeni idrak etmişti.

"Seni görmem gerekiyordu."

"Sabah görebilirdin şu an yaptığın çok tehlikeli"

"Biliyorum ama sabredemedim. Uçağım rötar yaptı organize ettiğim partiye yetişemedim halbuki mumları üflerken orada olacaktım."

Minho pencereye oturmuş konuşuyordu. Omega içeri davet etmemişti o da gecenin bir yarısı omeganın özel alanını daha fazla işgal etmek istememişti.

Cebinden bir paket çıkaran Minho omegaya hediyesini verdi. Jisung'un hyungunun yine çok ince düşünerek seçtiği hediye ile mutlu olmuştu. Hediyeye bakarken aklına gelen şey ile birden durdu ve Minho'ya baktı. Artık bu belirsizliği çok azda olsa netleştirmek gerekiyordu. Jisung, Minho'nun ona yaklaşımını tam olarak anlayıp ona göre davranmak istiyordu.

"Hyung tek tek hepimizin penceresine gelip doğum günümüzü mü kutlacaksın? Şey yoldan geldin yorucu olmasın?"

Minho omeganın ne yapmak istediğini anlamış ve ona istediğini vermeye karar vermişti.

"Tek tek hepinizin penceresini gezmeyi düşünmüyorum minik omegam. Seni görüp hediyeni verip güzel gülümsememi alıp, mutlu bir alfa olarak uyumaya gideceğim."

Jisung hyungunun bu kadar net olacağını tahmin etmemişti. Anında yanakları kızaran omega ne yapacağını şaşırdı ve Minho'ya bakmamak için sağa sola baktı. Minho onun bunun tatlı gülümsedi. Elini uzatıp çenesini tuttu.

"Hem soruyorsun hem de utanıyorsun şimdilik bunları düşünme sınava az bir zaman kaldı. Şimdilik önceliğimiz sınav eğer derslerin olumsuz etkilenirse çok üzülürüm. Ben hep burdayım minik omegam tamam mı?"

"Hım hım"

"Peki güzel omegam şimdi gidiyorum güzelce uyu artık buradayım"

"Tamam hyung şey hediyen için teşekkürler ve geldiğin için" sonra omega başını başka tarafa çevirip sesini alçalttı "seni çok özledim"

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin