🌿

3.9K 526 206
                                    

"Bebeğim daha ne kadar benimle konuşmayacaksın?"

Chan gezi sonrası arasını düzelttiği kardeşi ile iki hafta önce kafede dörtlü date yaparken yakalandığı için tekrar arası açılmıştı. Öğretmenler ilgili sorumsuzluklarından dolayı haklarında şikayet olmuştu. Fakat alfaların yardımı ile bu süreci atlatmışlardı. Alfalar öğretmenlere yardım ettikleri yetmiyor gibi bir de onlarla takılıyorlardı. Bu öğrendikleri şeylerle üç omega üç alfa ile konuşmuyordu.

"Changbin hyung ben Felix'e geçeceğim sınavlar başlıyor ders çalışacağız"

"Tamam bebiş"

Jisung Chan hyunguna bakmadan çıkmıştı. Omegalar sadece Hyunjin ve Changbin ile takılıyorlardı. Jisung tam kapıdan çıkıp merdivenlerden inerken bahçe kapısı açılmıştı. Gelen kişiye baktıktan sonra kafasını çevirip bahçe kapısına ilerledi.

"Ne o selam sabahta mı yok?"

Jisung duymazdan geçince Minho kolundan yakaladı. "Minik omegam sencede fazla uzamadı mı bu konu?"

"Hyung bizi aptal yerine koydunuz"

"Hayır bak gerçekten öyle değil."

"Bak bizim için geziye geldiniz gezi de tamamen öğretmenlerin peşinden koştunuz, onlar yüzünden 8 omega kayboldu. Cezalarını çekmeleri gerekirken bir bakıyoruz bizim hyunglar onları kurtarmış bir de takılıyorlar. Sayenizde okulda bize ezikmişiz gibi davranıyorlar. Herkese rezil olduk sizin yüzünüzden hala sizinle konuşmamızı beklemeniz komedi. Bize saygı duymayan insanlarla neden konuşalım."

"Biraz abartmıyor musunuz? Yani bunlar basit şeyler ama sanki siz devletler arası mesele gibi davranıyorsunuz."

"Siz başka takılacak omega bulamadınız mı? Şart mı yani onlarla takılmanız?"

"Yani beğendik demek ki takılıyoruz bu kadar abartılacak bir konu değil"

"Öyle mi siz takılın ama bizi unutun okulda bize ezik böcekler gibi bakan iki sevimsiz omegaya gönlünüz düştüyse bu sizin tercihiniz bizden uzak olun. Ayrıca o omegalara söyleyin işleri olmadığı halde bizim kata gelip bize rahatsızlık vermesinler."

Jisung kolunu çekmiş ve hızla bahçe kapısından çıkıp gitmişti. Minho hala omegaların gereksiz kapris yaptığını düşünüyordu.

"Ah ne  zaman bırakacaklar bu trip atma olayını!? Bu arada selam" dedi Minho, Chan'ın açtığı kapıdan geçerken.

"Ne konuştunuz?"

"Neden onların küçük düşmesine neden olmuşuz, o omegalar son zamanlarda onların katına gelip bizimkileri huzursuz ediyorlarmış."

"Öyle mi dedi?" diye sordu Changbin.

"Evet ayrıca bu konu yüzünden oldukça ezik duruma düşmüşler."

"Size inanamıyorum gerçekten inanamıyorum!"

"Ne oldu dostum neden sinirlendin? Felix hep diyor bu şeyleri!"

"Hyung sen dalga mı geçiyorsun?"

"Yoo sınav dönemleri her şeye çok takılıyorlar. Gezi günü de önce bize kızıp görmezden geçtiler sonra da neden stajyer öğretmenlerle takıldınız diye kızdılar."

"Felix bilemem ama şu tanıdığım sürede öyle kapris yapacak bir genç olmadığını anlayabiliyorum. Ama şu var ki Jisung böyle konularda asla kapris ya da şımarıklık yapacak biri değil. Eğer bir şey söylüyorsa gerçekten rahatsız olduğu bir şey vardır. Bir şey söyleme hyung kardeşimi senden daha iyi tanıyorum. Buraya taşınana kadar sürekli sözlü zorbalık görüp bir kere bile bize belli etmemiş birinden bahsediyoruz. O stajyerler ile ilgili yarın Felix'in annesi ve Seungmin'in annesi ile birlikte gidip şikayette bulunacağım. Sakın ola ki tekrar kendi kendinize omegaları etkilemek için bu işe karışmayın."  Changbin'in konuşması çalan kapı ile bölündü. İçeri giren Jeongin içerdeki gergin hava ile herkesi süzdü.

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin