"Hyung dolapçı adamlar gitti mi?"
"Evet bebeğim"
"Hadi öyleyse hızlı olalım yapmamız gereken bir sürü alışveriş var. Sonra dün dövdüğüm hyungu ziyaret etmemiz lazım."
"Dövdüğüm diyor ya yerim seni" Changbin'in yine kardeşine kanı kaynamıştı ve yanağından bir ısırık alma çabasına girmişti fakat omega tarafından etkisiz hale getirilmişti.
Omegadan aldığı darbe sonrası yere düşen Changbin kendisine yukarıdan bakan Chan'a "iyi yetiştirmişiz serdi beni yere paspas gibi." Chan gülüp Changbin'i tepeleyerek çıkmıştı. "Pas pas dedik diye pas pas muamelesi yapmaya gerek yoktu Chan bey."
"Hadi çok konuşma da gidelim. Şimdi bağırmaya başlar."
"Aman bağırmasın yeter ki geliyorum."
Kardeşler omega olan küçüklerinin peşinde birer alışveriş arabası ile dolaşarak onun listesiyi tamamlasını bekliyorlardı. Ev için yapılacak bütün alışveriş bittikten sonra eve döndüler. Jisung, hyungları eşyaları yerleştirirken dünkü apandisiti patlayan alfa için perhizine uygun sağlıklı bir çorba yapmıştı.
"Çorba çok güzel kokuyor"
"Hasta çorbası hyung."
"Komşuya yani?"
"Aynen öyle"
"Yemek hazır hadi yiyelim sonra Felix gelecek onun hyunguna gideceğiz. Çiçekler nerde?"
"Yani bebeğim çiçek biraz tuhaf değil mi?"
"Neden?"
"Alfa ya!"
"Ne yani alfalar hasta olursa çiçek götürülmez mi?"
"Yani genelde pek tercih etmeyiz"
"Ama hyung zaten saksıda bakımı kolay güzel kokulu bir çiçek! Yani tutup bir demet gül almadık!"
"Tamam tamam haklısın çiçek iyidir."
"Öyle!"
Jisung ve hyungları yemeklerini yemişlerdi. Makineye bulaşıkları atarken Felix gelmişti. Kapıyı açan Chan'a kocaman gülümsedi.
"Merhaba hyung yine ben"
"Merhaba Felix hoş geldin, geç içeri"
"Hoş buldum hyung."
"Jisung mutfakta"
"Tamam hyung" diye gülümseyerek Jisung'un yanına geçmişti. Jisung o esnada çorbayı başka bir tencereye koyduktan sonra saksıdaki çiçeği yanına koydu.
"Hoş geldin Felixie"
"Hoş buldum Jisungie"
"Ay ben çok yemek koktum üzerindeki değiştirip gelsem olur mu?"
"Tabi ben seni bekliyorum."
"Salona geçelim istersen sen orada otur ben hızla değiştirip gelirim"
Felix, Jisung ile birlikte salona geçmişti. Chan hyungun gayretle televizyon kurulumu yapmaya çalıştığını görünce yanına gitti.
"Hyung yanlış uyduyu seçiyorsun en alttaki olacak"
"En alttaki mi? Kanalların aktif olduğu uyduyu neden en alta koyarlar ki?"
"Bir de ücretli olmasına rağmen böyle saçmalıkları var maalesef. Televizyon izlemeyi sevenlere sürekli engel çıkartıyorlar."
"Ben ve Changbin pek izlemeyiz genelde işte olduğumuz için ama Jisung evde bolca vakit geçirir o yüzden televizyon alıyoruz. Maksat evde ses olsun diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
FanfictionYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...