Alfa tüm gücünü kullanıp ayaklanmıştı. Öfkeyle betaya doğru hızla ilerlemişti. Her şeyden habersiz olan omega, patisi ile yeri deşip düşünüyordu. Arkasında hissettiği hareketlenme ile birden dönen omega kendine yaklaşan yabancı kurdu görünce korktu. Köşeye sıkışmıştı alfası onu kurtaramaz diye düşünürken betanın üzerine atlayan alfası şaşıran ve rahatlayan omega sevinçten yerinde zıplamaya başladı. Alfası onu kurtarmıştı.
Alfası şu an inanılmaz sinirliydi. Betayı altına almış hem boğuyor hem de dişleri ile yakaladığı bacağını parçalıyordu. Beta kurt tiz sesi ile ulumaya-inlemeye başlamıştı. Betanın sesi iyice kısılmaya başlayınca Jisung Minho'ya seslenmişti. Minho Jisung'un sesini duyması ile alfasını kontrol altına almaya çalıştı.
Omega korkulu gözlerle alfasına baktı. Eğer şimdi durmazsa betayı öldürebilirdi. Bu da alfanın başını ağrıtabilirdi. Normalde yasalara göre bu beta suçluydu ama Minho'nun kendini kontrol edip durması gerekiyordu. Beta iyice kıstırıp altına almış kurdu ile Jisung'a diğerlerine haber vermesini söylemişti. Jisung hızla ilerlemiş kurt formunda dağ evine gelmişti. Jisung'u görenler hayran kalsalarda omeganın telaşlı telaşlı hareketleri hepsini ayaklandırmıştı.
Omega kurt formundayken kendisini takip etmeleri gerektiğini anlatmaya çalışıyordu. Kendi etrafında dönüyor kafası ile ormanı işaret ediyordu.
Chan, Changbin ve Jeongin hemen atladı.
"Hyunjin sen omegalara göz kulak ol evin kapılarını kapatın biz gelene kadar kapıları açmayın" dedi Chan.
Omegayı takip eden alfalar, Minho'nun yanına gelince yarılı beta ile şaşırmışlardı.
"Jisung içeri geç bebeğim" dedi Chan.
Betaya "dönüş" dedi. Chan'ın alfası oldukça baskındı zaten yaralı olan beta dönüştü. Chan bu betayı bir yerden hatırlamıştı ama çıkaramamıştı. Üzerindeki uzun ceketi beta verdi.
"Yasal olarak yaptığın suç seni polise teslim edip hakkında şikayette bulunacağım. Ama sana şunu söyleyeyim sakın ola ki buradaki kişilerin hiç birinin karşısına bir daha çıkma inan yasalar falan umrumda olmaz seni öldürürüm." diyerek yumruk attı. Beta olduğu yerden iki metre uzağa savruldu. Changbin betanın yanına yaklaştı.
"Bu kadar alfanın olduğu özel mülke girmek akıl karı değil ne işin var burada?"
"Ben gerçekten bilmiyordum buranın özel bir mülk olduğunu lütfen bağışlayın ailem var benim"
Bunun üzerine Minho hırlamıştı.
"Özel mülk olduğu gayet net belli boşuna kendini acındırma cezan neyse onu çekeceksin."
"Changbin sen betayı al yola kadar çık bizde geliyoruz"
"Tamam hyung"
Changbin hala yalvaran betayı sürükleyerek ilerlemişti. Jisung ise üzerini değiştirerek hyungların yanına gelmişti.
"Çok korktum hyung arkamdan sinsice geldi. Minho hala kalkamıyordu bir an kurtulamacağım diye korktum."
"Minho ayaklandı mı?" diye heyecanla atladı Jeongin.
"Ben nasıl oldu..." derken ön ayağına tam basmayarak ayaklanan Minho ile şaşkınca baktı omega. Minho'nun az önce o ayağını kullandığından gayet emindi.
"İşte benim alfam hasta da olsa beni kurtardı"diyerek kafa karmaşıklığı ile konuştu. Ama emindi Minho o ayağını kullanıyordu.
Chan, Minho'ya bakınca kardeşi için en doğru kişi olduğuna emin oldu. Sakat hali ile tüm gücünü kullanmış kardeşini kurtarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
FanficYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...