🍀

3.9K 525 114
                                    

Saunada pertleri çıkan alfalar akşam yemek ve bulaşıkla uğraşmış bol bol omegaların istedikleri oyunları oynayıp yorgun düşmüşlerdi. Sabah Jisung'un o kadar seslenmesine rağmen hiç biri uyanmamıştı. Uyanmayan hyunglara sinir olan Jisung yanaklarını şişirip aşağı inmişti.

"Yok ya bu alfalar işe yaramaz bir günde yerlerinden kalkamaz olmuşlar"

"Gerçekten öyleler çok sıkıcılar saat 11.00 oldu hala uyuyorlar."

"Şimdi kalkar bir saatte kahvaltı yaparlar al sana saat 12.00. Zaten akşamüstü beşte eve dönmek için yola çıkmalıyız."

Üç omega alfalara iyice hırslanırken Hyunjin mutfakta Changbin ile mücadele vererek kahvaltı hazırlamaya çalışıyordu.

"Hayatım sen hiç yumurta bile kırmadın mı?"

"Ya ben ortanca çocuğum sorumluluk sahibi bir abim müthiş yemekler yapan küçük kardeşim var."

Hyunjin gözlerini devirmeden yapamadı. Bir saatte bitireceği iş resmen uzamıştı. Arkasını dönüp işine devam ederken duyduğu ses ile derin nefes aldı.

"Sen bir gelsene aşkım" diyerek Changbin'in elini tuttu. Salonda oturan omegaları yanına getirdi. "Sen bir süre burada otur Binnie, inan bana en büyük yardımı bu şekilde yapmış olursun"

"Ama Binnie çok üzüldü" Changbin aeyego yapması ile omegalar kendilerini yerlere attı.

"Tanrım bunları da mı görecektik dağ gibi alfanın geldiği hallere bak." Felix'in abartılı tepkileri hepsini daha çok güldürmüştü.

Changbin hala Hyunjin'e şirinlik yapmaya çalışırken omegalar bu manzaraya daha fazla dayanamamış mutfaktaki işi devralmışlardı.

"Hyung siz takılın biz mutfağı hallederiz" demişti Seungmin.

"Hepsi ne kadar iyi çocuklar"

"Sırf onları kaçırmak için yaptın değil mi?"

"Hayır gerçekten sana şirinlik yapıyordum."

"Changbin" dedi Hyunjin tüm ciddiyeti ile "bir daha yapsana" diyerek kahkaha attı. Changbin anlık bir korku yaşasa da güzel sevgilisini kırmadı. Onlar orada cilveleşirken aşağı inan Jeongin kusma efektleri yaparak lavaboya gitti. Arkasından inen Minho'nun ise tam Changbin aeyego yaptığı ana denk gelmişti.

"Tanrım gözlerimi çamaşır suyu ile yıkamam lazım. Dağ gibi alfanın geldiği hallere bak." diyerek mutfağın yolunu tuttu.

Chan ise tamamen gözlerini kapatmış aşağı öyle iniyordu. Son basamakta düşme tehlikesi yaşayınca gözlerini açmak zorunda kalan alfa "bir şey görmedim" diyerek ellerini gözlerine siper ederek koşmuştu.

"Bence bu ekiple bir daha bir yere gitmeyelim rahat rahat aşkımızı da yaşayamıyoruz."

"Olan var olmayan var sizde yani resmen nisbet yapıyorsunuz." diyerek mutfağın yolunu tutan Jeongin ile kafasını geriye attı Changbin. "İlişkimizin ilk haftası bu kadar sap ile tatil yapmamalıydık."

Hyunjin kucağında oturduğu sevgilisinin boynuna kollarını iyice sararak konuştu. "Boşver yine de güzel vakit geçirdik. Ama dediğin gibi baş başa tatil hiç fena olmaz" beta sevgilisine küçük bir öpücük vermeyi de ihmal etmemişti. Zaten sadece küçük öpücükler verebilmişti.

Ayağa kalkan ikili mutfağa gidip hiç o kaos ortamına girmek istemeseler bile yine de girmişlerdi.

"Of Minho hyung ya ben böyle yapmayı tercih ediyorum ve en önemlisi seviyorum. Eğer istemiyorsan kendine yenisini yap!!!"

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin