💋

3.8K 397 227
                                    

Minho kucağına atlayan Jisung'u güçlü kolları ile sıkıca tuttu. Altı ay onlar için çok uzun bir zamandı, bebeğini çok özlemişti. Alfa henüz işleri bitmese bile bir süre kaçmış gelmişti.

"Minho buradasın"

"Evet güzelim buradayım"

Jisung hala Minho'nun kucağındaydı. Omega kafasını kaldırıp sevgisi ile göz göze geldi. Minho'nun yanaklarını tuttu. Hala karşısındaki alfanın gerçekliğine inanamıyordu. Hızla sevgilisinin dudaklarına kapanan omeganın beklemeyen hamlesi ile izleyiciler de şaşırmıştı.

İkilinin yavaş başlayan öpüşmesi hızlanınca Jeongin boğazını temizledi. Jisung arkadaki arkadaşlarının varlığını hatırlayıp utanmış kafasını tekrar Minho'nun boynuna gömmüştü. Minho tek kaşını kaldırarak ne yapıyorsun oğlum der gibi Jeongin'e baktı.

"Yani benlik bir sorun yokta olan var olmayan var. Böylede milletin gözüne de sokmaya gerek yok."

"Ben sana bir sokacağım şimdi!"

"Minho ayıp!"

Minho omegasından aldığı uyarı ile küfür etme kısmını şimdilik ertelemişti.

"Hoş geldin hyung" dedi Seungmin kocaman gülümsesi ve tatlı sesi ile. Onun her hareketine hayranlıkla bakan Jeongin yine iş başındaydı. "Tanrım ne kadar tatlı ve zarif, nasıl bir şansı bir alfayım bundan önceki hayatımda yaptığım hangi büyük iyiliğin karşılığı bu?"

"Jeongin hyungun, Seungmin güzellemesi ve kendini övmesi bitmez. Minho hyung hoş geldin kimsenin haberi var mı geldiğinden?"

"Annemlerin haberi var fakat özellikle annene söylememesini istedim."

"Çok iyi yapmışsın hyung annem bu aralar Changbin hyung ile kanka oldu. Günlük yarım saat annem, Changbin ve Hyunjin hyung bizim bahçede oturup dedikodu yapıyorlar. Yani özetle senin geldiğini ağzından kaçırabilirdi."

"Yavrum teyzem özellikle oturup dedikodu yapmasa bile her şeyi her yerde ağzından kaçırma potansiyeli olan birisi"

Minho kucağındaki Jisung ile yürüyüp kanepeye oturdu. Jisung Minho'nun boynuna sardığı kollarını gevşetmeden hafif kafasını kaldırıp alfanın yanağına öpücük bıraktı. Bir öpücük yeterli gelmeyince biraz daha kafasını kaldırıp Minho'nun diğer yanağını öptü. Bu da yeterli gelmemişti. Jisung yavaş yavaş Minho'nun yüzünün her yerine öpücük bırakmaya başladı. En son burnunu öpüp gözünün ucu ile diğer üçlüyü kontrol edip Minho'nun hızla dudaklarını öptü.

"Off ama ben aşkımı çok özlemişim ki"

Minho onun bu şirin hallerine gülüyordu. Saçlarını uzatıp kıvır kıvır yapan omegası sanki daha fazlası mümkünmüş gibi daha da şirinleşmişti.

"Mis gibi kokular geliyor mutfaktan" dedi Jeongin.

"Havaalanından gelirken Ajussiye uğradım güzel yemeklerinden aldım"

"Adam birinci sınıf bir centilmen ya yoldan gelmiş bizi düşünüyor"

Minho kafasını geriye atıp Jeongin'e baktı. "Oğlum evde tek sen olsan çöp bile almam omegalara şükret SEN."

O esnada hızla boyunu öpen Jisung ile seni yükselen Minho yaramaz omegasına baktı. "Yavrum çok yaramaz olmuşsun sen"

"Seni çok özledim Minho sen beni özlemedin mi?"

"Bebeğim çok özledim ama şu dikildikleri yerden bir türlü ayrılmayan üç şahıs yüzünden rahat rahat sevemiyorum seni"

"Ama ben seviyorum"

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin