"Bu aralar alışverişi arttırdın hyung"
"Kıyafetlerim eskidi Seungmin sende biliyorsun gerekmedikçe alışveriş yapmam"
"Tamam canım! Hem neden alınıyorsun bir şey demedim ki alışverişi arttırdın dedim. Neden birden atarlandın."
"Off ya bu aralar hiçbir şeyi kendime yakıştıramıyorum aslında"
"Hyung şaka yapıyorsun herhalde!?"
Hyunjin kardeşinin yanına oturdu. "Yani bilmiyorum yeterince güzel değil miyim acaba?"
"Hyung sen görülebilecek en güzel betasın. Bir sorun mu var, bak bana her şeyi anlatabileceğini biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum"
"Öyleyse dökül hadi"
"Of konu Changbin"
"Changbin hyung mu?"
"Hım hım"
Seungmin anlamaz gözlerle hyunguna baktı. Hyungunun tam olarak neyden bahsetttiğini anlamamıştı. Changbin hyung ile ilgili ne olabilirdi. Acaba...
"Hyung Changbin hyunga ne oldu ki?
"Off Seungmin ben Changbin'den hoşlanıyorum" Hyunjin tek seferde kardeşine itiraf etti.
Seungmin bir süre abisinin söylediği şeyi idrak edemedi. Abisi bir betaydı. Betalar hem baskın hem de pasif tür olabiliyorlardı. Abisinin bu zamana kadar hangi türden etkilendiğini hiç bilmediğini fark etti. Bir omega ya da alfa için olay basitti fakat betalar için işler karmakarışıktı.
"Hyung çok üzgünüm"
Hyunjin anlamaz gözlerle kardeşine baktı.
"Yani şey bu zamana kadar senin hangi türe ilgi duyduğunu bilmiyordum ve açıkcası bunu sormadığımı şimdi fark ettim."
Hyunjin gülümsedi. "Aslında geçen yıla kadar özellikle saklıyordum."
"Neden?"
"Büyükannemiz yüzünden, torunlarının hepsi omega sadece ben betayım ya soyunun benimle devam edeceği düşünüyordu."
"Ne saçma bir düşünce yani benim çocuğum olduğunda Hwang soyundan olmayacak mı?"
"Eskilerin garip düşünceleri var."
"Aynen öyle"
"İşte büyükannemiz bu konuda benden büyük beklentiye girmiş, sürekli omega sevgilim var mı diye sorguluyordu? Bir defa var diye yalan söylemek zorunda kaldım sonra yaşlı birine yalan söylediğim için kendimi kötü hissedip bir omega ile çıkmaya çalıştım. Ama şu bir gerçek omegalar hiç ilgimi çekmiyor." diyerek gülümsedi Hyunjin.
"Peki babamlar onlar ne düşünüyor?"
"Onlar büyükannem gibi düşünmüyorlar, aşık olduktan sonra karşıdakinin hangi tür olduğu onlar için önemli değil. Fakat ben bir ara babamın da büyükannem gibi düşündüğünü zannediyordum. Kendi içimde bu yüzden büyük mücadeleler verdim."
"Hyung yaşadığın içsel fırtınaları neden benimle paylaşmadın? Sana destek olurdum."
"Benim zarif omegam sen zaten çok içine kapanmıştın bir de seni kendi dertlerimle üzmek istemedim. Hem o günler geride kaldı. Büyükannem tüm mirasını babama bıraktı ama neyse babam diğer iki kardeşine de mirastan verdi."
"Sevindim ama şu konuya dönelim artık"
"Hangi konu?"
"Changbin hyung tabi ki ne yapacaksın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
أدب الهواةYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...