✈️

3.3K 433 229
                                    

Kış günü başlayan tatil bir işe yaramasa da bol bol boş vakitleri vardı. Jisung Chan'ın hyungunun hemen işe başlamasına şaşırsa da sevinmişti. Artık hyungunun bir mesleği vardı. Bu onu oldukça rahatlacaktı. Changbin'in ise tatilde spor salonundaki işleri yoğunlaşmıştı. Yoğun olan alfa boş zamanlarında sevgilisi ile takılıyordu.

"Tatlım bir an önce Jisung ile konuşmalısın"

"Biliyorum anne fakat nasıl söyleyeceğim onu bilmiyorum"

"Zamanımız daralıyor son anda söylersen inan o şekilde çok kırıcı olur."

"Bugün dışarı çıkacağız o zaman konuşmayı planlıyorum"

"Çok üzülecek minik omegam ama biliyorsun zorunlu olmasak senden böyle bir şey istemeyiz."

"Biliyorum anne yapacak bir şey yok, geleceğimiz için buna mecburuz. Eminim Jisung'ta anlayacaktır."

Minho aklındaki derin düşüncelerle odasına hazırlanmaya çıktı. Jisung ise ilk randevusuna çıkacağı için çok heyecanlıydı. Felix ve Seungmin artık bezmiş şekilde Jisung'un beş yüzüncü kombinine yorum yapıyorlardı.

"Bebeğim zaten mevsim kış bütün kombinler aşağı yukarı aynı, ilk denediği kombini giy sana çok yakıştı."

"Benimde favorim o, zaten vakit iyice daraldı. Giyinip hazırlanıp bir iki küçük dokunuş yapmak lazım."

"Tamam hızla giyiniyorum."

Jisung hızla giyinmiş arkadaşlarının yardımı ile hazırlanmıştı. Alfasının hediyesi olan aksesuarlarla kombinini tamamlayan omega eline aldığı parfümü sıkmadan yerine koydu. Bugün fırsat olursa birazcık kendi kokusunu kullanabilirdi.

Tamamen hazır olduktan sonra minik arkadaşının mamasını suyunu kontrol edip Felix ve Seungmin ile birlikte evden çıktı. Kapıları kilitleyen omega, onları bekleyen alfaların yanına ulaştı.

Minho elini Jisung'un beline attı. Omega ona güzel bir gülümseme verdi.

"Sen ne yapacaksın Felix?" diye sordu Minho.

"Jeongin hyung ve Seungmin'e üçüncü teker olacağım eve gidersem annem pot kırabilir."

"Neden bize üçüncü teker oluyorsun? Git Minholara üçüncü teker ol!"

"Hyung biz zaten her zaman buluşabiliyoruz. Yani bizim için sorun yok ama onlar her zaman buluşamıyor."

Felix kollarını bağladı. "Yalnız Jeongin hyung ben bunun acısını sonrasında çok fena çıkarırım, biliyorsun değil mi?"

"Beni hiç konuşmayalım zaten neyse haberleşiriz." diyerek Minho, Jisungun binmesi için kapıyı açmıştı. Jisung arkadaşlarına veda ederek arabaya bindi. Minho da binmiş bugün omegasına güzel bir gün yaşatmak için kontağı çalıştırmıştı.

Yanındaki omegasının heyecanı onu gülümsetti. Günün sonunda omegayı üzecek olması çok kötüydü.

Seungmin, Jeongin'e döndü "Hyung çok ayıp ya!"

"Ne oldu bebeğim"

"Minho hyung, Jisung'u ilk defa randevuya çıkarıyor. Bizden bir iyilik istedi ve senin yaptığın hiç hoş olmadı."

"Hey benim takıldığımı anlarlar." diyerek güldü Jeongin

"Şahsen ben anlamadım" dedi Seungmin

"Bende hatta büyük ihtimal Minho hyungta şaka olarak anlamadı" dedi Felix.

Jeongin korkulu gözlerle omegalara baktı. "Ülkeyi terk etmek için ne kadar vaktim var?"

Tiny omega/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin