Zaman hızla ilerliyordu sınava iki hafta kala omegaların stresi artıyordu. Şu an Jisungların salonunda elindeki havlu ile kendini boğmaya çalışan Felix bunun en açık örneğiydi.
"Of anlamıyorum bu soruyu!!!"
Jisung anlatıyordu ama onunda tekniği sınırlıydı. Kendisi yapabiliyor fakat aktaramıyordu. Seungmin ise eve gitmişti. Aslında Felix'in kendini merdivenlerden atma, bir kase su ile kendini boğma, kağıtla bileklerini kesme girişimleri yorduğu için zaten anlamadığı soru türünü evde sakin kafa ile çözmek için kaçmıştı demek daha doğru olurdu.
Chan ise oturmuş sadece gülüyordu. Genç omeganın hiperaktif olduğunda emin olmuştu. Eve gelen Changbin gördüğü kaos ortamı ile gülmüş ellerini yıkayıp aldığı makaron ve kahveleri masaya koyup iki omeganın ortasına oturmuştu.
"Söyleyin bakalım hangi soruları çözemediniz?"
"Fizik soruları kaldı bir kaç tane hyung. Ben anladım ama anlatamıyorum. Matematikleri Chan hyung çözdü."
"Hemen bakalım"
Changbin soruları detaylı bir şekilde anlatmış, Jisung daha iyi anlamış Felix ise tek seferde anlamasının şaşkınlığı ile kalkmış sevinç gösterisi yapıyordu.
"Hyung sen süper bir anlatıcısın tek seferde anladım çok teşekkür ederim"
"Rica ederim Lixie ve ne zaman takılırsan gel"
O esnada çalan kapı ile Chan ayaklanmıştı. Minho gelmiş ve kendini bir koltuğa atmıştı. Omegalara selam verdi. Jisung onun bu yorgun halini gördükçe üzülüyordu.
"Hayırdır berbat yorgun görünüyorsun?"
"Şu dava yüzünden kafayı yiyeceğim. Omeganın mağduriyeti var ama karşı taraftaki alfa zengin piçin teki olduğu için olaydan resmen sıyrılacak, bu durum bana çok koyuyor biraz daha detay bir şey bulur muyum diye uğraşıyorum ama ellerim bomboş"
Chan davayı biliyordu ve Minho'nun bu dava için bu kadar uğraşması oldukça etkileyiciydi. Fakat kaçırdığı bir nokta vardı omega da ve bu olayda başka şeyler vardı.
"Ne yapacaksın peki?"
"Omega beni yarın olay mahalline tekrar çağırdı bu defa polis olmadan detaylara bakacağız."
"Kaçta gideceksin?"
"Öğleden sonra iki gibi"
"Bende seninle geleceğim"
"İyi olur yarın iki kişi geleceğimizi haber vereyim"
"Hayır verme tek geleceğini zannetsin"
"Neden?"
"Şüphelendiğim bir şey var yarın netleşince sende anlarsın."
"Peki öyle olsun."
Minho ders çalışan omegaya göz attı. Omega ona bakan alfayı hissetmiş gibi kafasını kaldırdı. Sonra geri önündeki kitaplara dönüp hiçbir mimik değiştirmeden çalışmasına devam etti.
Minho son günlerde omeganın kendinden uzaklaştığının farkındaydı ama bunu sınava bağlıyordu. İki hafta dedi iki hafta sonra her şey bitecek ve biraz daha sağlam adımlar atacaktı. Fakat Minho'nun atladığı bir şey vardı. Minho çevresine değiştiğini kanıtlamaya o kadar kendini kaptırmıştı ki minik omegasını ciddi anlamda ihmal ettiğinin farkında bile değildi. Omeganın tavrını sınav stresine bağlıyordu. Halbuki omegası alfasının ilgisini istiyordu.
Felix artik gitmek için ayaklanmıştı. Minho da ayağa kalkmış kapıya yönelmişti. Felix ile vedalaşan omega ona bakmadan yukarı çıkmıştı. Minho morali bozulsa bile diğerleri ile vedalaşıp çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
Fiksi PenggemarYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...