Bay Min ve Bay Jung'un söylediklerinden sonra Jisung, dönüş yolunda yine bir sürü planını Changbin ve Minho'ya anlatıyordu. Tatlı tatlı konuşan omeganın öndeki uysal uysal kendini dinleyen alfalara baktıkça daha çok konuşası geliyordu. Eh alfaların da bundan şikayetçi olduğu söylemezdi.
Minho biraz rahatlamıştı. Yapılan işlem sonunda kolundaki şişlik biraz azalmış ve çok hafif de olsa bir ağrı hissetmişti. İlk defa hissettiği ağrı için mutlu olmuştu.
"Şimdi Yoona anne ile konuştum. Senin dönüşmek için gittiğin dağ evine gidebiliriz. Ama yani bir hafta kalacağız ya acaba bir tatil mi yapsak?
"Bir hafta Chan hyungun seni sevgilinle yalnız bir yere göndereceğini gerçekten düşünüyor musun bebiş?"
"Ama hyung benim aşkımın iyileşmesi için her şey yani"
Minho bıyık altından gülerken Changbin tek kaşını kaldırmış moduna dönen alfaya bakmıştı.
"Yok öyle şey! siz nereye biz oraya evlenene kadar böyle"
"Off hyung ya ne saçmalıyorsun?"
"Ben diyeceğimi dedim kendinizi ona göre ayarlayın!"
"Neyse hyung evde görüşürüz." Omega kendince tehditvari sesi ile konuşmuştu. Hyunguna eve gidince bir sürü kızacaktı. Şimdilik çok umursamamayı seçip aşkı ile ilgilenmeyi tercih etti. "Minhom iyi misin?" diyerek ön tarafa doğru elini uzatmıştı. Minho sağ eli ile Jisung elini tuttu. Omeganın elini öperken "İyiyim güzelim çok iyiyim" dedi.
Jisung eğilip aşkını öpmek istiyordu ama şoför koltuğundaki hyungu yüzünden öpemiyordu. Minho'nun sağlık durumundan dolayı konuyu çok konuşmamışlardı ama eğer birlikte gitmesine sorun çıkarırlarsa çok kızacaktı.
Eve geçtiklerinde Minho'nun anne babası ile görüşmüşlerdi. Chan, Minho ve Jisung'un baş başa gitmeleri konusunda gönüllü olmayınca Minho'nun babası herkesin hoşuna gidecek bir çözüm bulmuştu. Hepsine mantıklı gelen bu fikirle Minho'ların geniş ormanlık arazisinde tatil şansı bulan gençler sevinmişlerdi. Aslında hepsi Chuseok'ta sevgilileri ile vakit geçirmek istiyordu fakat yoğun tempoda ilk buldukları tatilde ailelerini ekmek istememişlerdi. Şimdi ise tatil şansı resmen ayaklarına gelmişti. İçlerinde tatil fikrine tek isteksiz olan Felix'ti. Omega çok utanıyordu. Tatile giderse Chan hyungu ile yüzleşmesi gerekiyordu.
Jisung, Minho'ya yardım etmek için odasına çıkmıştı. Pijamalarını giyen Minho'nun üst pijamasının düğmelerini ilikleyen omega, biraz daha rahatlayan aşkına, bambi gözleri ile gülümseyerek baktı.
"Yerim seni"
Jisung yerinde sallanarak "Yiyebilirsin" dedi. Minho uzun zaman sonra ilk kahkahasını bırakmıştı. Jisung parmaklarının ucuna yükselip Minho'nun çenesine bir öpücük bıraktı.
"Benim aşkımın biraz sakalları mı uzamış?"
"Stresten hiç farkında değildim." Minho biraz eğilip sakallarını omeganın yüzüne sürdü. Omega huylanıp kahkaha atmıştı. "Hım aşkım beni tıraş eder mi acaba?"
Omega sevinçle yerinden sallanıp kıpır kıpır etmeye başladı. Minho ondan yardım istiyordu. Seve seve aşkına yardımcı olurdu. Birkaç defa daha tıraş etmişti. Minho'yu tıraş etmeyi çok seviyordu. Çünkü aşkı ile oyun oynuyordu. İliklediği düğmeleri hızla geri açmaya çalıştı. Biraz fazla heyecan yapan şapşal omeganın eli ayağına dolanmıştı.
"Güzelim bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum. Halbuki daha önce de tıraş etmiştin."
"Minho ilkinde ben çok acemiydim. İkincisinde sen çok üzgündün. Şimdi senin keyfin yerinde ve bende artık acemi değilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
FanfictionYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...