Minho ve Jisung bir araya gelmek için zaman kollar olmuşlardı. Şans bu ya hiç baş başa kalamayan ikili havada kalan konuyu bir türlü konuşamamışlardı. Jisunga göre flörtlerdi ama Minho net bir şey söylememişti.
Bugün omegalar motorları ile okula giderken araba ile onları takip etme sırası Minho'nundu. Minho bu günü çok iyi değerlendirmeliydi.
Gidiş yolunda zaman kısıtlı olduğu için konuşamayan alfa arabasına yaslanmış omegaların çıkmasını bekliyordu.
Felix ve Seungmin önden gelip "Hyung biz şu kafeye geçeceğiz" demiş ve ilerlemişlerdi. Minho omegaların ne yapmaya çalıştıklarını anlamış ve gülümsemişti. Bir süre sonra gelen minik omegası ile gülümsemesi genişlemişti.
"Merhaba hyung"
"Merhaba"
"Bizimkiler nerde?"
"Şuradaki kafede biraz oturacaklarmış bizde oturalım mı?"
"Şey oturalım tabi"
Jisung motorunu kafenin önüne arkadaşlarının motorunun yanına park etmiş, Minho'nun kendisi için açtığı kapından içeri geçmişti.
"Şöyle geçelim" dedi Minho.
Arkadaşlarının yanına yönelen Jisung Minho'nun söylediği ile onu işaret ettiği yere geçmişti. Gelen çalışan ile siparişlerini verdiler. İşte bu kadardı, pencerede alfaya seyir keyfi sunarak dans eden omeganın alfa karşıdaki cesareti atılganlığı yüz yüze gelince uçup gidiyordu.
"Nasılsın?"
"İyiyim hyung sen nasılsın?"
"Bende iyiyim güzelim. Yüz yüze görüşüp konuşamadık bir türlü."
Omega dudaklarını büzerek bu duruma üzüldüğünü belli ederek "maalesef" demişti.
"Söylediklerimi daha fazla açmak istedim sana dürüst olacağım."
"Tamam hyung"
"Seni çok beğeniyorum ama bizim için hala çok erken"
Omeganın duyduğu şey ile yüzü düşmüştü. "Asma yüzünü seni bekleyeceğim sınav ve sizin okulun bitmesi bizim için bir süreç."
"Hım hım"
"Biraz zaman bizim için iyi olacak sen benim için çok değerlisin seni kırmak incitmek istemiyorum. Aniden olan her şey kafanda soru işareti yaratacak zamanla beni tanımanı bu yüzden istiyorum. Aramızdaki her şeyin sağlam temellerle ilerlesin istiyorum." Minho derin bir nefes aldı. "İnan söylediklerim benim için çok zor o kadar güzelsin ki aklımı başımdan alıyorsun tüm irademi kaybediyorum. Fakat bütün duygularla senin hayatında olmak istiyorum. Beni anlıyor musun bebeğim"
"Anlıyorum hyung" omeganın sesi çok masum çıkmıştı.
"Off çok masumsun sen! bu masumluğa benim gibi sicili oldukça kabarık birini asla yaklaştırmazlar. O yüzden abilerinin gözlerindeki imajımı düzeltmem lazım."
Omega duyduğu şeylerle gülmüştü. "Onun için çok uğraşman gerek biliyorsun değil mi?"
"Evet biliyorum"
"Hem sadece onların değil benimde gözümden oldukça kabarık bir sicilin var. Onu ne yapacaksın?"
"Güzel omegamı mutlu edecek her şeyi yapacağım."
Jisung şirin bir şekilde gülümsemişti. "Bundan sonra ne olacak peki hyung"
"Mesela baş başa olduğumuzda bana Minho diyebilirsin. Her şeyden önce sınavın var ona odaklanmalısın. Ondan sonrasında ise birbirimizi bir alfa ve bir omega olarak tanırız. Şimdilerde seni meşgul edip aklını karıştırmak istemiyorum. Hedefiniz büyük hedefinize ulaşmanızda engel olmak istemiyorum tamam mı birtanem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
FanficYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...