- Itt az ideje egy kis kvíznek! - ütött össze egy poharat és kiskanalat Hyunjin az asztalra állva.
- Az istenért Hyunjin, szállj le arról az asztalról! Anyám is itt van! - szidta le párját szegénytől égő arccal Felix.
- Milyen kvízről beszélsz? - kérdezte Jisung kíváncsian.
- 10 kerdés, amire őszintén kell válaszolnotok egymás előtt!
- Menjen! Toljuk! - állt fel Minho egy pohár borral a kezében.
A barátaik összetoltak két széket, hogy egymásnak háttal legyenek, s kíváncsian várták a válaszokat.
- Első kérdés! Mi volt az első gondolatotok egymásról amikor találkoztatok?
- Jól néz ki, de biztosan egy faszkalap! - válaszolt először Jisung.
- Egy buzival több a suliban. - röhögte Minho.
- Hé! - fordult meg Jis, s férje vállára ütött.
- Következő! - kiabálta Minho idétlenül röhögve.
- Mikor a legidegesítőbb a másik számotokra?
- Amikor csak a macskáival foglalkozik. - fonta keresztbe a karjait durcásan Jisung.
- Amikor egy kis munka utáni ivászat után jön utánam, mint egy pincsikutya, és csak mondja a magáét, hiába látja, hogy nem érdekel.
- Fhu Lee Minho, te úgy látszik ki leszel herélve a nászéjszakán! - duzzogott Jisung.
- Harmadik kérdés! Akkor mi a legjobb dolog a másikban szerintetek? - húzta fel a szemöldökét Changbin.
- Amikor hiába haragszom rá, mégis odabújik, és próbálja kimutatni a tetteivel, hogy mennyire sajnálja, hogy megint megbántott. - mosolyodott el édesen Jisung.
- Amikor úgy lépek be a lakásba, hogy nem látom őt.
- Lee Minho én tényleg megöllek! - ütötte idegesen Minho vállát Jisung. - Miért nem tudtunk ilyet játszani az esküvő előtt?! - könnyezett be.
Minho mosolyogva felállt, majd felhúzta Jisungot is, s összedöntötte a homlokukat.
- Jajj baba! Imádom benned, hogy úgy bánsz velem, mint egy kinccsel, mindig bízol bennem, hozzámbújsz, és mindig de tényleg mindig őszinte vagy hozzám. De apró hibám, hogy szeretem, ha ideges vagy. - vigyorgott az idősebb.
- Balfasz! - szipogott Jisung.
- Szeretlek férjecském!
- Nem tehetek semmit, mert én is kurvára szeretlek téged. - puszilt Minho ajkaira Jisung, amire a násznép elkezdett tapsolni.
- Romantikus, meghitt, blablabla! De mostmár tessék visszaülni, jöjjenek a kérdések! - választotta szét őket Changbin, és lenyomta őket a székekre.
- Ez most kimondottan Minhohoz szól. - vigyorodott el kárörvendően Hyunjin. - Volt valaha, hogy Jisungnak idegesítően szúrt a lábszörzete?
Az ifjú pár jól ismerte Hyunjint, így már meg sem lepődtek. Eddig csoda volt, hogy viszonylag jó kérdéseket tett fel.
- Nem, nem volt, mert Jisungnak nem szőrös a lába. - rázta a fejét Minho szemforgatva.
- Hogy hogy?
- Vannak emberek, akiknek vannak igényeik magukkal szemben. - mondta célozgatva Jisung.
- Értem én. - bólogatott Hyunjin sértődötten. - Most te jössz Jisung.