Kedves valaki, aki megtalálta ezt a szekrényében!
Tudom, fura, hogy csak úgy váratlanul megtalálsz egy levelet a sulis szekrényedben, amit egy névtelen „valaki“ neked szán. Tudom, első kérdéseid között felmerülhet, hogyan került oda a levél, miért pont te kaptad, kitől kaphattad, de ne kíváncsikodj, majd mindent megtudsz!
Számomra is szokatlan ez, de minden kényeskedés nélkül meg tudnám szokni, hogy ilyen kis cetliket hagyok neked, amikben minden irántad táplált érzésemet ki tudnám fejteni. Tudod nyuszi vagyok szembe állni veled, és ezeket úgy közölni.🐰 Tudom, nem valami dicsőség a gyávaság, de az sem érdekel, ha világgá kürtölöd a félelmemet, ha legalább így eljutathatom hozzád szívem vágyait.
Igazából már régen gondolkodom ennek a levélnek a megírásán. Úgy döntöttem a tegnap éjjel való folytonos forgolódásom és rajtad való gondokodásom közepette, hogy ma megírom ezt neked, hátha Valentin napig elérem azt a szintet, hogy eléd merek állni.
Csak közölni szeretném veled, szívemnek egyetlen rózsaszála, hogy halálosan magadba habarítottál, nem tudom akarva-e vagy akaratlanul. Ha bűn lenne a szépség és a báj, téged már életfogytiglanra ítéltek volna. Nem is beszélve dallamos hangodról, és irigylésre méltó személyiségedről. Sose találkoztam ekkora kinccsel, mint te. Hálás vagyok, hogy ismerhetlek.
Kérlek szépen téged szépségem, üzenj vissza nekem, s akármennyire is önzőnek tűnik következő pár szavam, kérlek ne törd össze szívem, mely csordultig tele van irántad érzett szintiszta, önzetlen szerelemmel.Egy kedves valaki, aki szeret!🩷
1 iskolai órával később
Kedves valaki, aki „kedves és szeret engem“!🫣
Legközelebb légy óvatosabb drága barátom, mert megismertem a kézírásodat. Mondjuk nem igazán hinném, hogy ezután lesz következő ilyen alkalom... Kérlek ne üzenj többé, csak simán kérd meg a kezemet!😆
Szeretlek te kis butuska, várlak ma az iskola előtt az órák után!😘
Egy szemfüles valaki, akit Han Jisungnak hívnak, és tudja, hogy ki vagy!🩷
Vége.