💥Saturday plan💥

727 51 62
                                    

Jisung a konyhában főzött, hajpánttal a fején, egy bő és igazán hosszú fehér pólóban, és egy rövidnadrágban, ami ki sem látszott a pólója alól.

Vidáman dúdolgatott miközben a levesbe kavart, s utána a sült húst átfordította a másik felére, hogy megsüljön. Igazából általános napja volt, de mivel holnap szombat, és a párja, Minho hétvégén nem dolgozik ezért egész hétvégére főzni akar, hogy az időt a szerelmével tölthesse.

Telefonja rezegni kezdett a konyhával egybevágott nappali kanapéján. Jisung odafordította a fejét, majd kivette a sült húst a serpenyőből, a kanapéhoz sétált és felemelte a telefont.

Mosolyogva fogadta, hogy szeretett párja keresi. Boldogan nyomta meg a zöld ikont, és a füléhez emelte a mobilt. Visszatért a főzés-sütéshez.

- Szia szerelmem! - köszönt a telefonba boldogan.

-- Szia kincsem! - szólt bele a telefonba Minho, ami megdobogtatta Jisung szívét. - Ma hamarabb hazamegyek egy órával.

- Az remek! De...miért? - kíváncsiskodott Jisung.

-- Hogyhogy miért? - nevetett Minho. - Kincsem, látni akarlak! Hát nem örülsz neki?

- Dehogynem! - kuncogott Jisung.

-- Akkor már úton is vagyok egyetlenem!

- Akkor tegyük le! Nem szeretem amikor telefonálsz vezetés közben. - morcizott Jisung.

-- Kis aggódós! Eleget teszek a kívánságodnak. Bye bye baby!

- Tedd már le! - nevetett Jisung.

Minho egy utolsó puszit küldött még telefonon keresztül, majd bontotta a hívást.

A kis szakácsnak mégnagyobb kedve támadt főzni. Alig várta, hogy párja megint megdicsérje csodálatos vacsoráját amit készített neki.

Fél órán belül mindennel végzett, kivéve a mosatlannal, amit majd vacsora után tervez eltűntetni. Addig is a tökéletes megterítésen kezdett ügyködni. Mire szerelme kopogott, arra mindennel végzett. Büszkén indult el ajtót nyitni.

- Szia kincsem. - rántott elő egy vörös rózsát Minho a háta mögül.

- Oh... köszönöm. - pirult el Jisung, és elvette a virágot.

- Szeretlek édesem!

- Én is szeretlek! - fonta lassan párja nyaka köré a karjait a kisebb, majd egy finom csókot nyomott Minho ajkaira.

- Ma is gyönyörű vagy, mint mindig! - mosolyodott el pimaszul a magasabb, majd egy hosszabb csókot adott Jisung ajkaira.

Jisung teljes zavarban lépett el Minho elől, s éppen ezért a pír miatt lehajtott fejjel csukta be a bejárati ajtót.

- Éhes vagy? - lépett vissza Minho mellé.

- Naná. - szippantott a levegőbe Minho.

- Főztem vacsit.

- Ide vele! - ragadta meg párja derekát a magas.

Leültek az asztalhoz, és jóízűen elfogyasztották a vacsorájukat. Minho vérig dicsérte Jisung két kezét, amiért a másik nem győzött pironkodva a másik bokájába rúgni, hogy ne hozza annyira zavarba. De ettől persze jól estek neki szerelme szavai.

- Isteni finom vacsi volt szerelmem! Anyám nem tud ilyen jól főzni, mint ahogy te csinálod! Csókoljam a kezecskéidet!

- Fejezd be hyuuuung! Zavarba hozol! - szedte össze a mosatlant Jisung és a mosogatóba tette.

MINSUNG ONESHOTSWhere stories live. Discover now