🎁Last Gift From Us pt.2🎁

381 41 16
                                    

– Most, hogy mindenki megvan, bemegyünk a kis táborba. Gondolom nem kell tájékoztatni titeket a szabályokról, hiszen magától értetődő, hogy mindent tisztán hagytok, és nem rongáltok! – figyelmeztette a társaságot Jisung.

Amikor abbahagyta a papolást, minden diák szaladva közelítette meg a kisebb tábort, hogy mindenki azzal lehessen egy szobában, akivel akar. Jisung is előre haladt, és teljesen figyelmen kívül hagyta Minho szólítgatását. Csak reménykedni tudott abban, hogy lesz elegendő szoba mindenkinek, és nem kell egy szobában lennie a volt párjával.

" – Remélem Munhee legalább gondol majd rám, és nem akar egy szobába tenni Minhoval. " – közelítette meg reményekkel tele a tábort.

" – Szaladj csak kis drágám, előlem úgysem menekülsz majd! " – vigyorgott hátul Minho.

Jisung alig tette be a lábát a kiskapun, a diákok már vigyorogva szaladtak elébe.

– Igen? Ugye nem törtetek össze semmit? – ijedt meg Sung.

– Tanár úr, nincs elég szoba.

– Ezt hogy értsem?

– Hat szoba van huszonhetünknek.

– És?

– Öt embernek kell lennie egy szobában!

– Azta Jungwon, te nagyon okos vagy matematikából! – röhögött a fiú mögött a haverja, de egy rosszalló pillantást kapott Jisungtól, aki nem igazán élvezte a kialakult helyzetet.

– Basszus, nyolc éve osztálytársak vagytok, ez nem lehet probléma!

– Rendben, de akkor ön és Lee tanár úr egy szobában lesznek!

– Jungwon, én... – kezdte az osztályfőnök, de közben megérkezett Minho is.

– Sajnálom, mi nem alszunk tanárokkal! – rántott vállat az egyik lány a csoportból, majd sarkon fordultak, és visszamentek a többiekhez.

– Úgy hallom ismét szobatársak leszünk – vigyorgott Minho.

– Biztos vagyok benne, hogy a te kezed van az egészben, de ha azt hiszed, hogy ezzel elérsz valamit is, akkor nagyot tévedsz! – hagyta faképnél az exét Sung.

Az idősebb még mindig mosolyogva követte szerelmét. Talán még jobb kirándulásnak néznek elébe, mint gondolta.

[...]

– Tanár úr, gyújtunk tábortüzet? – jött elő az ötlettel egy csapat fiú, miután mindenki kipakolt, és összegyűltek az ebédlőben.

– Felőlem... – rántott vállat az osztályfőnök, majd tovább pakolászott a lányokkal – De az a ti felelőségetek lesz, és a tüzet csakis oda gyújtsátok, ahol ki van jelölve! Ha erdőtüzet okoztok, akkor az érettségi helyett önkéntes tűzoltónak kell beállnotok!

– Ne már tanár úr, nem agyhalottak vagyunk, hanem tinédzserek! – forgattak szemet a diákok.

– Csak elővigyázatos vagyok! – védte magát a tanár.

– Én is a fiúkkal tartok, nyugi, nem lesz semmi baj – jelent meg Minho is.

– Megnyugtató... – forgatott szemet a fiatalabb tanár, majd elment.

– Tanár úr, szedje össze magát, ha vissza akarja hódítani az oszit! Han tanár úr nem könnyű eset – biztatták Minhot a diákjai.

– Hagyjuk a témát, és menjünk inkább tábortüzet rakni! – sóhajtott fel az énektanár, majd elhagyta a helyiséget.

MINSUNG ONESHOTSWhere stories live. Discover now