👊👃Broken Hand And....Nose?!👃👊

1.2K 50 11
                                    

- Halljátok srácok, elmehetnénk este valahova bulizni! - fordult a barátaival szembe Jisung.

Ezt a mozdulatot, az alatta ülő eléggé fájdalmasan élte meg, ugyanis Jisung az ölében ült.

- Jajj, bocsi Hyun! - nézett egy pillanatra a szőke fiú szemébe, majd vissza a többiekre - Na, benne vagytok? Hm?

- És mégis kivel gondoltad? - jelent meg Felix és egy határozott mozdulattal lelökte legjobb barátját párja öléből és elfoglalta a helyét - Remélem kényelmes volt, mert mostantól átveszem - mosolygott pimaszul a földön ülő megszeppent fiúra, majd egy puszit nyomott párja ajkaira.

- Most úgy fogok csinálni, mintha meg sem történt volna - állt fel a földről - Changbin? - nézett boci szemekkel a másik fiúra aki a padon ült.

- Boccs, de nem Jis, a csajom ott van, nem akarom, hogy bármit is félreértsen - rántott vállat miközben az összetekert füzetével egy lánytársaságra mutatott.

-Hh, így is tudja, hogy buzikkal barátkozol, nem? Amúgy meg nem a barátnőd, csak a kiszemelted, akinek gyáva vagy vallani! - durcizott be a fiatalabb, majd kérés nélkül pattant Minho ölébe.

- Jisung, majdnem leszakadt a pad! - kapaszkodott meg Bangchan, majd félkarral átölelte az ölében helyet foglaló Seungmint, aki eléggé rossz kedvében volt, mert nem sikerült úgy sz egyik dolgozata, ahogyan eltervezte.

- De nem tört le - rántott vállat Jisung, majd Minhohoz fordult - Szeretlek hyung! - mosolygott közel az arcához.

- Te mindenkit szeretsz akinek az ölébe ülhetsz - tette fejét Felix vállára Hyunjin.

Minho csak szótlanul, mosolyogva figyelte az eseményeket. Egyáltalán nem zavarta, hogy Jisung az ölében volt, sőt...

- Jól van, akkor nem mondom el az ötletem, nyugodtan lehet szuggerálni! Rajta! - tette karba a kezeit Jisung megsértődve.

- De ne viselkedj úgy, mint egy óvodás! - szólt rá Seungmin ingerülten - Vagy mondod, vagy egyikünk sem megy sehová!

- Jól van na! Milyen durcik vagyunk ma! Mindenki bevett valami kedvelbaszó pirulát vagy mi a faszom? - fakadt ki Jis.

- Térj a lényegre! - forgatott szemet Felix és fejét Hyunjinének döntötte - Kezd az idegeimre menni - súgta Hyun fülébe, aki csak egy pici mosolyt engedett.

-.Szóval! Arra gondoltam, hogy a kilencedikesek gólyabálja után elmehetnénk így nyolcan afterpartyzni. Mit szóltok? - kérte ki a többiek véleményét Jisung.

- Jeongin kiütve, mert még tizenhat! - szólalt fel Changbin.

- Pedig elmentem volna - biggyeszette le ajkait Innie, de legbelül örült, hogy nem mehet, mert semmi kedve nem volt leinni magát egy fárasztó bál után, ahol a tanárok folyton rágni fogják az oldalát, hogy táncoljon a lányokkal.

Igen, Jeongin a lányok kedvence ebben a suliban. Ezért is szingli még a megkisebb ebben a társaságban. Semmi sem akar elsietni. Egy olyan lányt szeretne, aki nem tudja, hogy ő népszerű.

- Akkor szoptuk, mert Seungmin és Feilx sem jöhet! - szólalt fel pár másodperc múlva Bangchan.

- De már van személyink! - mondta Jisung.

- Neked van, mert a tied hamarabb készen lesz, de Felixnek csak novemberre lesz kész! - mondta Hyunjin.

- De basszátok meg! - háborodott fel Jisung, majd végül újból felszólalt - Akkor megyek én, Hyunjin, Minho,Changbin és Bangchan!

- NEM!!! - kiáltott fel egyszerre Felix, Hyunjin, Seungmin, Bangchan és Changbin.

- De most miért? Felix, Seungmin, nem bíztok Chanban és Hyunjinban? - emelte meg egyik szemöldökét Jisung.

MINSUNG ONESHOTSOù les histoires vivent. Découvrez maintenant