💖🌲I hate Christmas pt.2🌲💖

438 42 16
                                    

- Minho jössz? Elég nehéz ez a fa! - húzta a nemrégiben vásárolt fenyőfát Jisung, viszont túl nehéznek bizonyult számára.

- Azonnal tűnjünk el innen! - markolta meg a fenyő törzsét az idősebb, és el kezdte húzni az autója felé.

- Mi a baj? - nevetett Jisung az idősebb döbbent fején, és követte.

- 100.700-at fizettem egy fáért! 100.700 kibaszott wont!!! - vonszolta a fát Minho.

(100.700 won = 27.000 huf = 350 ron)

- 3 méteres ez a fa, és minden ága tökéletes, még csoda, hogy ennyiért megkaptad.

- 120.000-ret kértek érte! Alig tudtam lealkudni ennyire. - sóhajtott Minho.

- Ügyes vagy.

- De hogy visszük haza? - nézte a kocsit Minho.

- Oh... - döbbent le a kisebb.

- Fel kell kötnöm az autóra, reméljük nem futunk össze egy rendőrrel se!

Közös erővel felkötötték a fát az autó tetejére, majd lassan elindultak Minho lakására. Útközben beszélgettek, legfőképpen a fenyőfa áráról.

- Kis naívan elhoztam otthonról 200-at, hogy úgyis megkapom a fát legrosszabb esetben is 50-ért, erre majdnem minden elhozott pénzem elment!

- Felixért teszed. - tette kis meleg kezét hyungja jéghideg kezére Jisung, s végigsimított rajta.

Minho egy mély sóhaj után magára varázsolt egy mosolyt, és hazáig meg sem szólalt. A fát az udvaron leszedték az autó tetejéről, és felhurcolták az ajtó elé.

- Áu! - kapott az egyik ujjához Jisung.

- Mi az? - tette le a fát Minho, amikor megérezte, hogy nehezebb, mint eddig volt.

- Megszúrt, de mehetünk tovább. - kapta be az ujját Jisung.

- Most már beviszem egyedül. - ragadta meg a fa törzsét az idősebb, és behurcolta az ajtón.

Úgy érezte magát, mintha hirtelen új erőre kapott volna. Jisung követte őt, és gondosan becsukta az ajtót, hiszen ígyis elég hideg volt odakint, szinte megfagytak Minhoval.

- Oké, akkor hívok takarítókat, és... - vette elő a telefonját Minho, de Jisung a karjára fogott.

- Lehetne, hogy ketten csináljuk meg?

- Miért, amikor más emberek is megcsinálnák helyettünk, sőt hamarabb is végeznek?

- Azért, mert így vesz el a karácsony értelme, hogy másokkal csináltatjuk meg azokat a dolgokat, amik valóban össze tudnak hozni bennünket. Ha megteszi 15 ember tökéletesen 10 perc alatt, amit mi a saját stílusunkban, ami nem biztos, hogy tökéletes, de egyedi megtesszük másfél óra alatt akkor ne is várdd, hogy megtapasztald a karácsony varázsát.

Minho sóhajtott.

- Rendben, akkor remélem szeretsz porszívózni is, nem csak meggyőző beszédeket szavalni. - bökött az idősebb a bejárattól a nappaliig vezető koszra, aminek nagyrésze a fenyőfa levele volt.

Jisung elmosolyodott, és egy mélyet bólintott.

- Rendben. Akkor már csak a díszeket kell megkeresnem. Azt hiszem a pincébe vitettem őket... - gondolkodott el Minho.

[...]

Miután nagy nehezen beleállították a fenyőt a talpba, és az égősort is feltették rá, Jisung egyesével megtörölte a díszesebbnél díszesebb gömböket, és a létra tetején álló Minhonak adta őket, aki díszítette a fát.

MINSUNG ONESHOTSWhere stories live. Discover now