🍪Cookieee🍪

327 33 18
                                    

Sziasztok, köszöntelek egy oneshotban, így ezer év után!

A legfontosabb dolog, amit tudnotok kell, hogy ebben a oneshotban megjelenik egy poli kapcsolat is (pontosabban egy trio) Felix, Changbin és Hyunjin személyeivel. Mostanában nagyon megtetszett ez a ship, és a „romantikus“ shippelést mellőzve is hármuk barátsága nagyon nagyon cuki. Én nagyon szeretem őket, ezért is próbálkoztam meg ezzel a oneshotban hármukkal. Remélem tetszeni fog. Előre szólok, hogy nem a legeseménydúsabb történet, inkább egy nyugodtabb történetről van szó.





Minden a mi házunkban kezdődött, egy szöuli apartmanban, ahol három barátunkkal elhatároztuk, hogy kekszet fogunk sütni…

– Na szóval, a recept szerint húz dekagramm liszt kell – olvastam a telefonomról – Az mennyi gramm?

Felix kínosan mosolyogva nézett rám, mire rájöttem, hogy tőle ne várjak választ. A másik három fiú felé fordultam.

– Changbin mennyi gramm húz dekagramm? – pislogtam bájosan.

– Na baszdmeg… – vakarta a tarkóját a bandánk manója, akit azért hívunk így, mert ő a legalacsonyabb köztünk.

– Hyunjin? – néztem reménykedve a másikra.

– Kétezer, nem? – kérdezte.

– Minho? – néztem a legidősebbre.

– Fingom sincs. Sose voltam jó kémiából és fizikából.

– Hh, dettó – sóhajtottam – Jól van Hyunjin, fogjuk rá, hogy bízunk benned – vettem a kezembe a lisztet, és a konyha mérlegre öntöttem belőle.

A többiek csak néztek, és Felix majdnem hangosan felröhögött, amikor nem fért bele a mérleg táljába a liszt. Mérgesen kanalaztam még annyi lisztet a tetejére amennyit lehet, majd beleöntöttem a tálba, amiben a süti masszáját össze fogjuk keverni.

– Akkor két dekagramm kakaó, az kétszáz gramm ezen az elven haladva – kezdtem azt is kimérni.

A fiúk csak csendben figyeltek. Felix a kezembe adta a vajat, amikor már a kakaó is a liszt mellett volt.

– Nyolc dekagramm vaj – ráncoltam őssze a szemöldökömet – Az nyolcszáz gramm… Srácok itt valami nem jó.

– Miért? – kérdezte Changbin.

– Baszki, nyolcáz gramm az majdnem egy kiló – néztem rájuk összezavarodva, hiszen a tudásom csak addig ért el, hogy arra emlékeztem, hogy ezer gramm egy kilógramm.

– És? – kérdezte Felix – Akkor meg?

– Ez a vaj ötven dekagrammos.

– Nem lesz elég – állapította meg Hyunjin okosan.

– Fiúk, kurvára két kiló lisztet csesztünk bele. Ez sok. Valami nem jó – ellenkeztem.

– Miért ne kenne jó? – állt szembe az érveimmel Changbin.

– Például azért mert két tojás nem fogja ezt a masszát felhígítani. Elbasztuk! – dobtam le a vajat – Minho, légyszíves nézd meg az interneten, hogy mennyi gramm 20 dekagramm! – néztem a legidősebbre, aki a konyhaszekrényen ült, és azonnal tette, amit kértem tőle.

Mindannyian a telefonja köré gyűltünk és kíváncsian néztük a készüléket. És végül kinek lett igaza? Hát nekem.

– Baszki~...! – kiáltott fel Hyunjin unottan.

– Nagy okos! Changbin! – nézett csúnyán Binre Felix.

– Te se tudtad! – védte Changbint Hyunjin.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MINSUNG ONESHOTSWhere stories live. Discover now