– Jól van jól van! Hagyjátok abba a veszekedést, és mondjátik el végre, hogy mi a probléma! – csitítgatta barátait Minho, hiszen a feje majd' szétrobbant a ricsajtól, ami tőlük jött.
– Kezd te! – fordította félre a fejét Lix.
– Nem, kezd te, mert te vagy a nő a kapcsolatban – cselekedett ugyanúgy Hyunjin is.
– Milyen nőről beszélsz te agybajos?! Hogy mered azt mondani, hogy én nő vagyok? – kiabált újból Felix.
– Te mondtad ezt magadról! – védte magát Hyun.
– De akkor csak a helyzet kedvéért mondtam!
– ELÉG LEGYEN MÁR! – ordított Minho, mire mind a két fiú elhallgatott – Felix, te kezded!
– De... – kezdett bele Lix.
– Kuss, és kezd! – mordult rá a legidősebb.
– Jól van, nem kell kiabálni! – forgatott szemet Lix.
– Felix!
– Az a lényeg, hogy Hyunjin egy köcsög fasz, aki nem képes megjegyezni még az évfordulónkat sem! Ez még nem semmi, de amikor megemlítettem neki, akkor még kiabált velem! Arcátlan alávaló szemétláda! – köpte a szavakat a párjának.
– Hyunjin? – nézett sóhajtva a másik fiúra, aki dühösen méregette Felixet.
– Egy kurva hosszú munkanap után, csakis miatta elmentem a virágüzletbe, de zárva volt. Egy kibaszott utcai virágárustól vettem neki egy szál rózsát nevetségesen magas áron. Amikor hazatoppantam leordította a fejem, és még a rózsát is széttépte! Úgy gondolom természetes, hogy kiakadtam!
– Hazug!
– Miben hazudtam te hálátlan pöcs?! Minden így történt!
– Biztosan valami kurvával dugtál a sikátorban! Azért volt sáros a nadrágod!
– Az isten szerelmére, már vagy ötször elmagyaráztam, hogy a kurva virágért mindent összejártam. Esett az eső, és egy biciklis túl gyorsan ment el mellettem!
– Az nem olyan sárfolt volt! – fonta kereszbe a karjait Felix.
– Rendben, azt hiszem meg kell beszélnetek ezt a dolgot, de mivel közösen sehogy sem tudtok közös nevezőre jutni, itt maradok, és segítek nektek.
– Nem kell Minho. Nem érdemli meg a bocsánatomat! – emelte fel a fejét dacosan Lix.
– Ha az életem múlna rajta, akkor sem esedeznék a bocsánatodért! Hülye ribanc!
– Hogy beszélhetsz így rólam!? – könnyezett be a legkisebb.
– Nyugi fiúk! Megbeszéljük. – sóhajtotta Minho.
2 órával később
– Örülök, hogy meg tudtuk beszélni cukorka – dörgölte össze orrukat Hyunjin.
– Uhum. Nem is volt értelme ennek az egész veszekedésnek. Nagyon szeretlek kicsim – pironkodott Felix, miközben átkarolta párja derekát.
– Én is nagyon nagyon szeretlek cukorfalat – nyomott egy cuppanós puszit Lixie ajkaira Hyunjin, miközben ő is átkarolta az alacsonyabb vállát.
– Menjünk, és vegyünk egy meleg fürdőt! Mit szólsz életem? – pillantott fel fekete hajú copfos párjára Felix.
– Bármit az én Bokiemnak. – mosolygott Hyunjin.
Eközben Minho nyúzottan, s fáradtan, kellő vidámsággal ballagott mögöttük. Szinte mindig ő békítí ki a párost, de egyáltalán nem bánja annak ellenére sem, hogy mindig hulla fáradtan lépked ki a „békítő szobából“, ami Hyunjin és Felix hálószobája.
KAMU SEDANG MEMBACA
MINSUNG ONESHOTS
FantasiMinsung oneshotok minden temában és mennyiségben! Yeey!