Omegaverse için ortaya çıkış serüveni Kurt hiyerarşisi ile başladı. Kurt ekosistemine göre kurtlar, Alfa, Beta ve Omega olarak üç ana gruba ayrılıyor. Bu evrene göre insanlar 3 ayrı cinsiyete ayrılıyorlar. Alfa, Beta ve Omega. Her yazarın kendi kurallarını ekleyebildiği ve çok değişken kurallar olduğunu belirtelim. Bu kurallardan en göze çarpanı, erkeklerinde hamile kalabildiği bir evren olması..
Alfa / Alpha Nedir ?
Genellikle doğal olarak yetenekli, karizmatik ve güçlüdürler. En belirgin özellikleri lider olma kapasitelerinin yüksekliğidir. Oldukça çekici ve kaslı vücutları vardır. Omegaverse evreninde üstün ırk olarak kabul edilirler. Feromonları (Vücutlarından salgılanan ve özel bir kokuya sahip aura) ile Omega ve Beta cinsiyetlerini kontrol edebilir ve istediklerini yapmalarını sağlayabilirler. Aynı şekilde Omega feromonlarına karşı zayıftırlar. Bir Omega Kızışma Dönemi'ne girdiği sırada kokusunu alırlarsa cinsel ilişki isteklerini bastıramazlar veya bastırmaları çok zordur. Kadınları türleri için bile hamile kalma gibi bir durumları yoktur. O yüzden hep pasif türlerle eşleşirlerOmega Nedir ?
Cinsiyete bakılmaksızın hamile kalabilen gruptur. Daha küçük ve feminen vücut yapıları vardır.Kızışma Dönemi denen bir dönem geçirirler. Bu dönemde hamile kalma isteği ve cinsel ilişki dürtüler çok fazla artar. Bu döneme girdiklerinde etrafa feromonlarını yoğun şekilde salgılarlar. Bu da ortamda ki Alfa bireyleri kendisine çekmesini sağlar. Eğer bir Alfa ile cinsel birliktelik yaşarsa hamile kalma olasılığı çok yüksektir.Omega oldukları teşhis edildikten itibaren dikkatli ortamlarda yaşarlar Okulları ayrı olur ve devlete Omega olduklarını bildirmek zorundadırlar. Kızışma döneminde tehlikede olmamak için cinsel dürtülerini baskılamaya yarayan "Baskılayıcı İlaçlar" kullanırlar. Bu ilaçlar Kızışma Dönemi'nde Omega'nın cinsel isteğini ve feromon salgılamasını baskılar ve bu şekilde istenmeyen kazaların önüne geçilmiş olur. Omegalar hem alfalar hem de betalar ile eşleşebilir.
Beta Nedir?
Hamile kalabilir ve hamile bırakabilirler. Görünüş açısından Alfalar kadar görkemli değil ama Omegalar kadar da minik ve kırılgan değillerdir. Duyguları genelde istikrarlıdır ve barışçıl olmaya eğilimlidirler. Cinsel istekleri partnerlerine hissettikleri duygusal hisler dolayısıyla olur. Herhangi bir feromon salgılama ya da feromondan etkilenme durumları yoktur.
Alfalarla eşleştiklerinde pasif omegalarla eşleştiklerinde aktif taraf olurlar.Ruh Eşi Nedir ?
Türlerin Kızışma Dönemi'nden bağımsız, birbirlerini ilk gördükleri andan itibaren aşık olmaları ve diğer parçalarını bulmuş gibi hissetme olaylarıdır. Efsanelerde yer alır . Ruh eşi olan ikili ömür boyu birbirini sever ve aşkları hiç eksilmez. Bu durum sadece Alfa ve Omega arasında olabilir. Beta cinsiyetinde böyle bir durum yoktur.Mühürlenme
Baskın türün pasif türü ensesinden ısırarak mühürlemesidir. Mühürleme yeri omegaverse yazarının istediğine göre değişir. Genelde boyun bölgesinde şah damarının biraz üstünde bir bölgededir. Ben okuduğum mangalarda ensede de mühürleme görmüştüm. Bu ficte mühür yaygın bir olay değil. Mühürlenme enseden ve sadece ruheşlerinde var.Modern zaman omegaversesi yazmadığımı fark ettim. Bende bir omegaverse sever olarak bir tane fena olmaz dedim.
Biraz tatlı ve minik bir omegamız var. Jisungumuz ufak tefek olması ile bu karaktere tam uydu.
Yani bence uydu. Minicik resmen bazen Jisung'u alıp pamuklara sarmak istiyorum. İnanılmaz Sevimli.
KAWAİİİİİ...Alfamız da taş gibi 🔥
Fazla ateşli 🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiny omega/Minsung
FanfictionYaşıtlarına göre biraz daha ufak tefek olan minik omega, iki alfa hyungu ile taşındığı Seul'de komşusu olan alfaya tutulmuştu. Jisung'un, kendisiyle ufaklık diyerek uğraşan bu alfaya kendini fark ettirmek verdiği tatlı uğraşları ve arada kurulan bağ...