28. kapitola

79 1 1
                                    

"Jdeme hrát hru, připojíte se?" vyrušil nás právě příchozí Jackův kamoš. Rychle jsem od Jacka odskočila a vylezla z vody jak nejrychleji jsem mohla. Jeho kámoš mi podal ručník a já ho s radostí přijala venku byla zima přece jen byl prosinec a ten rybník byl taky studený. "Já si dám jen sprchu a přijdu." zašeptala jsem k tomu klukovi a co nejrychleji odešla.

"Suze," našla jsem moji kamarádku sedící na posteli. "dole se bude hrát nějaká hra." "Super." zatleskala a už se zvedala. "Ale mám jednu podmínku." zastavila jsem ji. "Jakou?" zastavila se a poslouchala mě jako bych byla její rodič a něco ji zakazovala. "Jsme v chatě plné kluků, ale do našeho pokoje žádný nezavítá, jasný?" "Jasný." protočila očima a odešla. S ní je to tak těžké, chová se jak puberťačka. Vyslekla jsem si plavky a zašla do teplé sprchy. Vlasy jsem si umyla bez šampionu a vyfénovala. Oblékla jsem si adidas tepláky a bílé tričko.

Make-up jsem si nedávala a proto jsem byla malinko dřív než jsem předpokládala.

"Tobě to trvalo." zanadával někdo. "Ženská." odpověděl mu druhý. Jen jsem nad tím protočila očima a zavítala do obyváku. Posadila jsem se mezi Zacka a ještě jednoho kluka. "Jak se jmenují?" šeptla jsem k Zackovi. "To ten co sedí vedle tebe je Tim, takoví nejnormálnější. Pak tohle jsou Philip, Thomas, Ben, Teodor a Dylan." podívala jsem se na všechny a zastavila se u Dylana, který mě taky pozoroval. Byl to ten s kterým jsem se vyspala. Jediný kluk s Las Vegas. Myslím že si mě asi taky pamatoval. Radši jsem uhla pohledem, protože já už s ním nic nemám.

"Tak začneme, ne?" prohlásil Teo a vytáhl flašku, kterou následně položil na zem a já pochopila co budeme hrát. Bylo to snadný když na tebe ukázala flaška musel si popravdě odpovědět na otázku na kterou se tě ptá ten kdo točil. Měli tu i nějaký detektor lži, který nejspíš fungoval špatně nebo vůbec, ale riskovat jsem to nechtěla.

"Dáš si?" podal mi nějaký kelímek Teo. "Ne." zakroutila jsem hlavou. "Noták!" vykřikla Philip, který byl už dost pod vlivem alkoholu. "Proč?" "Právě proto." ukázala jsem na něho a dál se tím nezabývala. "To nevadí." pošeptal Zack, usmála jsem se na něho alespoň on je dnes míň opilý.

Když se flaška zastavila na mě, začalo mi tlouct víc srdce a potit se dlaně.

"S kým si měla nejlepší sex?" zeptal se mě Ben.
Dali mi na ruku ten detektor lži a čekali co vypustím z pusy.

Tak tohle jsem nečekala, nechtěla jsem odpovídat, ale musela jsem. Možná jsem si měla dát trochu alkoholu aby se mi odpovídalo líp.

Nejlepší sex jsem měla s Dylanem, ale nechtěla jsem to říkat, protože byl tady.

"S Liamem, s Karolíny." vymyslela jsem si, popravdě jsem se žádným Liamem asi ani nespala. Vzala jsem si od Zacka jeho kelímek a na ex ho vypila. Když ten přístroj kterému jsem nevěřila ani slovo něco ukázal nemohla jsem to vidět, protože displej byl natočený na Bena.

"Lež." probodl mě pohledem. A já se začala víc potit.

"Musím odpovídat?" nevinně jsem se usmála s tím že mi to povolí. "Musíš." usmál se na mě, vypadal že si to vyloženě užívá.

Nadechla jsem se jako by to bylo naposledy a řekla. "S Dylanem." vydechla jsem, v té chvíli jsem musela mít tep snad 180 a více. Co když to Jack špatně pochopí a bude si myslet že pravidelně spím s jeho kámošem.

Opřela jsem se o Zacka jako kdybych měla za chvíli omdlít. "Pravda!" vykřikl ten Benjamin. Podívala jsem se do tváře Jacka v které nebyly žádné emoce, zatímco u Dylana pohrával vítězný úšklebek. Zack mě chytl kolem ramen.

"Tak hrozný to nebylo." řekl aby mě uklidnil, spraštila jsem ho pohledem a tím ho donutila sklapnout.

Suze vypadala že je ji to jedno a plazila se po Theovi, který vypadal že si to užívá. Myslím tím takové zpestření výletu.

Zatočila jsem flaškou a vůbec nevěděla na co se budu ptát.

Když se flaška zastavila u Zacka byla jsem celkem ráda. "Jaký největší trapas se ti stal při sexu?" položila jsem otázku která mě napadla. Dala mu detektor na ruku a čekala na jeho odpověď.

"Těsně před koncem do jejího pokoje vtrhla mamka a zeptala se jestli používáme kondom." na to všichni vyprskli smíchy včetně mě. "Hele i ty já se ti taky nesmál." zamračeně se na mě podíval. "Promiň." smutně jsem se na něho podívala a udělala spí oči. "Za to mi musíš dát pusu." ukázal si na líčko.

Vtiskla jsem mu krátkou pusu, ale vypadal že mu to nevadilo. Usmál se na mě, přitom Jack nás zabíjel pohledem. "On by chtěl taky." podíval se na mě Ben. "A za co?" ušklíbla jsem se.

Zack zatočil flašku a když se to zastavilo na Jackovi uslyšela jsem povzdech. "Ach jo, já chtěl ti dát úkol." drknul do mě loktem. "Vymysli něco dobrého." mrkla jsem na něho.

"Měl jsi někdy sexuální fantazie a někom z místnosti?" usmál se na něj a zkoumal obrazovku před sebou jestli se tam objeví pravda nebo lež. Taky jsem nedočkavě sledovala obrazovku.

"Jo, měl." vydechl odpověď. Když se na obrazovce rozsvítilo zeleně PRAVDA nevěděla jsem jestli se usmát nebo zamračit takže jsem radši zůstala nečitelná. V místností byly jen dvě holky což jsem byla já a Suze, myslím že Suze nemyslel, protože všechno předpovídalo k tomu že to jsem já.

Asi pět minut jsem to vydržela a pak jsem šla spát.

Převlékla jsem si své černé kraťasy a stejné barvy tričko a ulehla do měkoučké postele. Sice jsem měla nad čím přemýšlet, ale bylo už pozdě takže jsem usnula hned.

*****

Když jsem se probudila vedle mě místo bylo prázdné. Ani mě to nepřekvapilo. Dnes se budu celý den ostatním smát jakou mají kocovinu a já ne. Doufám že si ze včerejška nikdo nic nepamatuje.

Převlékla jsem se do černých legín a bílého upnutého trička.

Sešla jsem do šedé kuchyně a začala připravovat snídani. Zvolila jsem lívance, protože ty milují všichni, ne?

První kdo vyšel byl Jack, ale to už jsem byla dávno po snídani. "Ahoj." pozdravila jsem ho. Jack se na mě jen podíval a pokračoval do kuchyně. Přišla jsem za ním a chvíli ho pozorovala. "Jak ses vyspal?" ptala jsem se. "Bylo i líp." zabrblal. "Pokud seš na mě naštvaný že jsem spala s Dylanem, tak promiň, ale bylo to na té partý co pořádali moji bratři na začátku školního roku a ty si o mě ještě nejevil zájem, chápeš." vysvětlila jsem a vnímala každý jeho sebemenší pohyb. "Proč jsi teda řekla že je nejlepší v posteli? Aby si mě ještě víc vytočila?" konečně na mě pohlédl. "Hele promiň, ale otázka zněla, s kým si měla nejlepší sex, já chtěla lhát, ale vy máte nějaký přístroj." protočila jsem očima. "Jo, promiň." usmál se na mě. Obejmula jsem ho.

Je to můj život!Kde žijí příběhy. Začni objevovat