Loudala jsem se ke skupince kluků které se snažila sbalit moje kamarádka. Celý víkend jsem se přetvařovala před rodinou že jsem v pohodě, ale nebylo tomu tak. Mám hlavu plnou toho kluka s kterým je to tak těžké. Já miluju jeho on miluje mě tak proč nemůžeme být spolu?
Trochu jsem sebou cukla leknutím když si mě někdo přitáhl za pas blíž k sobě. "Jacku, chceš abych dostala infarkt?!" probodla jsem ho pohledem. Místo odpovědi se mi dostal dlouhý láskyplný polibek před celou školou. Nevěřícně jsem se na něho dívala zatímco on se usmíval jako sluníčko. Suze na nás začala zběsile mávat abych si jich všimli. Propletl si semnou prsty a vedl mě ke skupince jeho přátel.
"Čau kámo." ušklíbl se na nás Ben. V davu jsem zahlédla i Zacka který mě bedlivě pozoroval myslela jsem si že se divá skrz mě. Taky jsem zpozorovala moje bratry kývla jsem jim na pozdrav a zářivě se usmála. Byla jsem stále nervózní, ale nechtěla jsem to na sobě nechat znát. "Už je jen moje." přitáhl si mě ještě blíž Jack. "Tvoje nejsem nepatřím nikomu." zářivě jsem se na něho usmála a chtěla odejít jenže on si mě přitáhl za ruku a tím jsem narazila do jeho hrudi. "Zlato jsi jen moje." zašeptal mi do ucha ten jeho hlas, zatřepala jsem se, ale ne zimou. "Nemůžeš si dělat nároky na něco co nemůžeš mít." pošeptala jsem, cvrnkla ho do nosu a se Suze odešla. Musela jsem se usmát i když jsem neviděla jak se musel tvářit.
"Co jsi mu říkala že se tak křeníš?" zastavila mě. "Nic." pokračovala jsem v cestě.
*****
"Ahojky, co to máš na sobě!?" vyjekla Suze. "Teplákovku." jednoduše jsem odpověděla a vedla ji do svého pokoje. "No toto jako ne!" zakroutila hlavou a hrnula se ke skříni. "Šaty ne." založila jsem si ruce na hrudi. "Proč ne já mám taky šaty." zatočila se dokola. "Ale mě by byla zima." vysvětlila jsem. "No jo." protočila panenky. "Tak si vem tohle." hodila po mě modré rifle a černý krajkovaný top. "Budu v tom vypadat jako děvka." okomentovala jsem to. "Pššššš." dala si prst na pusu a vyhnala mě do koupelny.
Musím uznat že v tom vypadám hezky, zvýrazňuje to moje pevné prsa a ploché břicho. "Už jdeme!" vtrhla mi do koupelny Suze. "Na ještě si vezmi tohle." podala mi červenou rtěnku. "Můžeme jet." řekla jsem a ona se ještě víc rozzářila a už mě tahala do jejího auta. "Počkej ještě musím dát vědět Jonovi." zastavila jsem se. "Napíšeš mu." rozhodla a dál mě tahala kdyby nás někdo viděl musel si myslet že mě unáší.
Zastavila před velkým barákem s hlasitou hudbou. Divím se že sousedi ještě nezavolali policii za rušení nočního klidu. Uvnitř se párty už rozjela na to že bylo teprve sedm. "Co to bude dámy?" oplzle se zeptal barman. "Něco tvrdého." usmála se na něho má kamarádka. "Tequilu, dvakrát." mávla jsem na něho. Za chvílí jsem v sobě měla asi pět panáků a jelikož jsem hodně dlouho nepila docela jsem se už motala.
"Půjdeme tancovat?" zatáhla jsem Suze na parket. Pohybovali jsme se do rytmu v davu opilých lidí když mě někdo zezadu položil ruce na boky začal líbat na krku. Otočila jsem se a spatřila danou osobu. "Jacku co kdybych tě nepoznala a vykastrovala tě." vyčetla jsem mu.
O pár panáků později.
"Alex už musíme domů." "Ne já domů nechci." "Ale musíš." "Jon by mě zabil, zůstanu tady." protestovala jsem. Jack si mě přehodil přes rameno a nesl pryč z domu. "Já nechci domů." házela jsem sebou bouchala ho pěstmi do zad křičela jako malé dítě. Dal mě do auta a připoutal zatímco on si sedl na místo řidiče.Celou cestu jsem se dívala z okna. "Kam jedeme?" nechápavě jsem se na něho podívala. "Domů." "Pokud seš nějaký nájemný vrah tak potom vyřídí všem že jsem je měla ráda. A tebe taky." "Proč bych zabíjel takovou krásku?" usmál se na mě a dal mi ruku na stehno. Neměla jsem slov takže jsem radši mlčela a sledovala okolní krajinu.
Dorazili jsme k velké bráně která se otevřela a jeli jsme dál k velkému domu. Jack zaparkoval a oba jsme vystoupili, v tu chvíli jsem se cítila jako kdybych nikdy nepila alkohol. Ovál mě studené vítr a já se zatřepala. Jack mě vzal kolem ramen a vedl ke dveřím. "Kde to jsme?" rozhlížela jsem se po honosně vypadajícím domě. "Vítej u mě doma." pyšně se usmál. "Máš to tu hezký." úsměv jsem mu oplatila.
"Máš hlad, nebo žízeň?" "Jenom vodu." poprosila jsem a on mi hned donesl sklenici s vodou. "Díky." poděkovala jsem a vypila ji celou. "Vypadáš unaveně." uchechtl se. "Tak pojď spát." neměla jsem chuť se s ním hádat. Vedl mě neznámo kam, ten dům byl možná ještě větší jako ten náš.
Budu muset chodit všude s ním jako ocásek. "Mužů si poučit tvoje tričko?" zeptala jsem se ho. "Jo jasně." ze skříně mi jedno vytáhl a hodil mi ho. "Otočíš se?" nadzvedal jsem obočí. Poslechl mě a já se mohla v klidu vysléknout. Nechala jsem si jen kalhotky a jeho triko.
"Sluší ti ještě víc jak mě." pravil a já jsem se hned otočila. "Měl jsi být otočený." vyčetla jsem mu. "Já neposlouchám ostatní." uchechtl se. "Tak mě poslouchat budeš." přišla jsem k němu blíž. "Podle toho co mi dáš za rozkaz." říkal, ale pořád mu hrál na tváři úšklebek. Začala jsem mu jezdit pod trikem, měl nádherně vyrýsované břišáky.
Přisál se na moje rty a já spolupracovala. Přetáhla jsem mu přes hlavu tričko a chvíli se kochala výhledem na jeho svaly.
Zhodil mě na postel kde jsme se ještě líbali.Za chvíli letělo pryč i moje tričko a jeho kalhoty. Neměla jsem podprsenku v čemž měl výhodu. Jazykem mi obkroužil jednu bradavku a jemně ji zkousl. Zavzdychala jsem zatímco jsem mu jezdila po jeho kamarádovi který byl zatím schovaný v jeho boxerkách. "Seš tak mokrá." zalapal po dechu, když i moje kalhotky opustily své místo zajel do mě jedním prstem a potom přidal i druhý. "Chci tě, teď hned." zavzdychla jsem. "Víš co musíš říct." dál dráždil mé citlivé místo. "To nemůžu říct." když použil i pusu myslela jsem si že se rozskočím, za vlasy jsem si ho přitáhla ještě blíž. "Už budu." vydechla jsem a on přestal. Nechápavě jsem na něho hleděla. "Řekni to." začal mi krk zasypávat polibky a jakmile se dostal na místo na krku kde jsem nejcitlivější udělala jsem to co po mně chtěl.
Ahoj, nejsem moc řečník toho jste si možná mohli všimnout, ale zdravím vás abych vám mohla poděkovat. Jste nejlepší ❤️
A 🫶
ČTEŠ
Je to můj život!
AdventureKdyž jsem zjistila že má matka podlehla rakovině myslela jsem si že se nic horšího stát nemůže. Jenže to jsem netušila do čeho jsou zapletení moji sourozenci. Umístění 🏅 #1- alex #1-baby 2.3.2024 #1-únos 25.3.2024 #1-mafia 31.3.2024 #1-alex 7.4.20...