Za chvíli budu v 3 měsíci těhotenství a já se rozhodla, odejít. Nechám tu Jacka a dítě vychovám sama. Vystačím si.
Sbalila jsem se a v době když se konala porada a všichni včetně bodyguardů tam byli v chvíli jsem se vytratila. Objednala si taxi a pronajala byt, na který mě vůz dovezl. Zaplatila jsem a donesla si zavazadlo do mého nového domu. Měla jsem trochu naspořeno, ale ne moc, proto můj nový byt vypadal hrozně stísněně.
Nacházela se tam jen koupelna, kuchyně s dvěmi barovými židlemi a ložnice. Tak tady bude vyrůstat mé dítě. Trhla jsem sebou když mi cinkl mobil. Nově příchozí zpráva od Jacka.
J: Kde si?
Zapomněla jsem že mě muže vysledovat pomocí polohy. Otevřela jsem okno a vyhodila mobil na chodník, čímž se rozbil.
*****
Jack
Je už pozdě v noci a Alex nikde. Neozývá se mi a nikdo neví kde je. Vyslal jsem všechny hlídky aby ji co nejdřív našli.
Od té doby co je pryč tak přemýšlím co se jí asi stalo. Třeba jen šla nakoupit a vybil se jí telefon.
Celou noc jsem nezavřel oči a čekal jestli se vrátí.*****
Kolem osmé ráno někdo zazvonil a to jediné mě donutilo vstát a vytáhnout paty z mé kanceláře. S nadějí že tam bude stát má nádherná polovička jsem otevřel, jenže tam nestala ona nýbrž její bratr Jon. "Slyšel jsem co se stalo." obešel mě a šel si připravit kafe. "Jako doma." podotkl jsem sarkasticky a následoval ho. "Ty teda vypadáš." ušklíbl se. "Něco nového?" ignoroval jsem jeho poznámku a radši se soustředil na důležitější věci. "Bohužel nic. Přesunuli jsme se s hledáním do města a taky se Chris byl podívat k Twerosovi, nic." "Myslíš si že by ji někdo mohl unést?" projel jsem si rukou vlasy tak jak mi to dělávala ona. "Možná, nevíme."
Nahoře mi začal zvonit telefon tak jsem se omluvil a rychle tam vyrazil jestli nejsou nové zprávy.
J: Ano?
Thomas - jeden z hlavních bodyguardů: Pane, našli jsme ji. Nevypadá že by ji někdo unesl.
J: Jak nevypadá?
T: Je v nějakém bytě, sama. Zrovna vaří a tancuje.
J: Pozorujte ji dokud na něco nepřijdu.Rozhodl jsem a ukončil hovor. Nikdo ji neunesl? Jakože ode mě utekla sama? Sklíčeně jsem došel k jejímu nejstaršímu bratrovi. Hned jak mě spatřil věděl že je něco špatně.
"Alespoň psa ti tady nechala." podotkl po mém vyprávění a kývl směrem v Baileymu, kterého jsem si nevšiml a to je dost velký. "Nevím proč to udělala." zakroutil jsem hlavou div se nezesypal jak domeček z karet. "Dej jí čas, třeba má nějaké důvody. Ona nevyrůstala v mafii, musí si na to zvyknout." pousmál se, do teď jsem nevěděl zme to umí.
*****
Někdy o půlnoci kdy jsem stejně nespal, ale hleděl do stropu mě z proudu myšlenek vytrhlo zvonění mobilu. Pes vedle mě něco zabručel, ale spal dál. Myslíte si že taky vnímá to že se mu ztratila páníčka.
J: Thomasi.
T: Pane, vaše paní už se nenachází v bytě. Viděli jsme jen černou dodávku která ji odváží.
J: Cože?! Řekl jsem vám aby jste ji nespustili z očí. Hned jsem tam.Vyskočil jsem z postele a běžel se obléct....
Dnes kratší kapitolka, příští vydám dřív, ale bude jen informační ohledně toho kde bydlí co se tam teď děje a přidám obrázky takže se těšte.. 🤩
ČTEŠ
Je to můj život!
AventureKdyž jsem zjistila že má matka podlehla rakovině myslela jsem si že se nic horšího stát nemůže. Jenže to jsem netušila do čeho jsou zapletení moji sourozenci. Umístění 🏅 #1- alex #1-baby 2.3.2024 #1-únos 25.3.2024 #1-mafia 31.3.2024 #1-alex 7.4.20...