2

12K 583 338
                                    

Sadece 3 bölüm savaşçı izlemişimdir o arada timin adını Kılıç yapan ben ldldldlslşs

2

" Asel uyan!" Abimin bağırtısını duyarken yüzümü buruşturup kafamı iyice yastığa gömüp kenarıdaki yastıkla kulağımı bastırıp kapatım.

Nefret ediyorum şunun herkesten önce kalkıp herkesi uyandırmasına!

" sana diyorum kalksana, öğlene kadar uyulur mu Asel kalk!" Dedi daha fazla bağırırken sesinin bana yaklaştığını hissederken bataniyeyi kafama kadar çektim.

" babam gibi başlama sal beni!" Dedim söylenerek.

Baran Bozkurt bütün huylarını geçirmişti çocuklarına sağ olsun!

" Hadi!" Dedi abim ,aynı anda burnumun dibinde kahve kokusu aldığımda derin derin nefesler alıp gözlerim kapalı bir şekilde kokuyu takip ettiğimde abim halime güldü.

" kahve mi ama bu haksızlık !" Dedim sonunda gözlerimi açıp abime bakarken, üzerindeki pijamaları hala duruyordu hafif dalgalı saçları yine anlına düşmüştü. Kupayı bana uzatığında dudak büzüp aldım, bir yudum aldığımda ağzıma yayılan güzel tadla gözlerimi kapatım.

Çocukluktan beri kahveyle uyandırma huyu vardı asla anlamasam da seviyordum.

" Hadi kahvaltı edeceğiz herkes seni bekliyor." Dedi ayağa kalkıp odamdan çıkarken.

" herkes mi !" Dedim dehşetle arkasından bakarken Güldüğünü duyduğumda Dudağımı büküp yatağımın başlığına yasladım sırtımı kahveden bir yudum daha alırken gözlerimi camdan dışarı çevirdim. Hava kasvetliydi biraz.

Bir yudum daha alıp komedinin üstüne bıraktım kupayı, dolabının içinde bir toka alıp saçımı at kuyruğu yaptım. Kupamı alıp içerek odamdan çıktım, sesleri takip edip mutfağa geçtiğimde Kılıç timi olduğu gibi kahvaltı ediyordu. Eren'in gözleri bana döndüğünde güldü.

" günaydın ayaş!" Dedi gülerek herkesin bakışı bana dönerek ters ters yüzüne bakıp sandalyeye oturup bacaklarımı kendime çektim kupadan yudumlar alırken hepsine baktım.

" ben sizi dün koymadımı?" Dedim İsmail'e bakarak.

" bizde dün seni kovmuştuk sen de geldin?" Dedi Eren.

" ben daha çok kovdum ama?" Dedim çok haklı bir cevap veriyormuş gibi.

" bunun çoğu ağzımı var lan?" Dedi kafası karışmış bir şekilde Hakan bize bakarken, elindeki balı ekmeği ağzına attı

" var !" Dedim söylenerek kupamı sofraya bırakıp bende ekmek alıp arasına çikolata sürüp ağzıma attığımda gözüm Güneş'e döndü. Elindeki patatesleri yemekle meşguldü.

Yankı amcam sağ olsun genlerden genlere patates sevdasını aktarmış mübarek.

" karargahta işiniz var mı bu gün?" Dedi As bize dönerek ,abime kısa bir bakış attığımda elindeki çayından bir yudum alıyordu soru bize yönelikti.

" Evet." Dedim kısaca .

Atay, Miran, Eren, Hakan, İsmail kendileri Kılıç timini oluşturuyordu. Açıkcası daha mesleğinin ilk zamanlarında bize de teklif etmişlerdi ama üçümüz bunu redetmitik . As duyguları ve işini ayırt etme konusu olduğunda iyi olabilirdi ama Abilik iç güdüsüyle kendine engel olamayacağını biliyordum diğeri de benim gibi düşündüğü için Çağla, ben ,Güneş ayrı bir timdeydik.

" Tamam hızlı yapın kahvaltıyı da birlikte gidelim." Dedi Miran yan gözlerle yüzünü incelediğimde elmacık kemiğinin üstünde geçmeye yüz tutmuş küçük bir yara vardı. Belirgin yüz hatlarına sahipti, koyu kahve gözleri yapılı vücuduyla normal bir tiplemesi olsa da dikkat çeken birisiydi.

 Kasırganın GirdabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin