40

4.6K 408 79
                                    

Taslaklarda bir sürü hikaye var şeytan diyor paylaş hepsini.

Devam edemez milletin küfür ye gör gününü şdşdşşwdşşwldls

40

Adımlarım peşi sıra devam ederken sonunda özlediğim yere dikkatle baktım ,evden kurtulmak resmen bir çünkü işkencesiydi babama laf anlatmak ne kadar zor bir şey olduğunu tekrar tekrar anlamıştım sağ olsun çok fazla unutmama izin vermemişti.  Önümden geçen asker hızla tekmil verirken kafamı salladım  karargahı merdivenlerini tırmanırken   sakindim yaram daha iyiydi en azından dikillerin büyük bir kısmı  kaynamış ama zorlarsam biliyordum ki açılırdı.

" komutanım" duyduğum sesle kafamı çevirdiğimde Güneş üzerindeki üniforması ile yanıma geliyordu dalgalı saçlarını ensesinden sıkıca toplayıp topuz yapmıştı.

" burada ne işin var?" Dedi kimsenin bizi duymadığı için rahat bir ses tonuyla sıkkıntıyla omuz silktim .

" bunaldım evde bunaldım heleki babamla yemin ederim biraz daha kalsaydım  yatay geçişle ruh ve sinir hastalıklarına alınacaktım. " Dedim yüzümü buruşturarak gözlerimi kısaca etrafımda gezdirip ona döndüm.

" tahmin edebiliyorum bende babamdan kaçtım eve uğrayamıyorum ya!" Dedi söylenerek dudaklarım kıvrılırken kafamı salladım ,Yankı amcam gerçek bir Feriha'ydı.

" yakında dönüyorlar?" Dedim yüzüm düşerken,  Güneş aklına gelen şeyler dudaklarını bir birine bastırdı ,birlikte yavaşça yürümeye başladık.

" biliyorum evet , dönmesini hiç istemiyorum ne kadar hayattan bezdirse de beni şu an ama annemsiz fazla bile dayandı." Dedi Güneş gerçek bir gülümsemeyle bahçeye çıktığımızda  bankalardan birine oturduğumda karşıma oturdu .

" nadidesi olmadan nefes alamıyor ne yapsın." Dedim anlayışla Güneş gülerek kafasını salladı. " Elmas halam neden gelmedi?" Dedim merakla bunu bir türlü sormaya fırsatım olmamıştı.

"Babannem hasta onunla kalmak zorundaydı çok gelmek istedi ama işte." Dedi  Güneş kafamı salladım ona gözlerim değen kişiyle gülümsedim Yaren yanımıza gelip Güneş'i yanına oturup kafasını omuzuna yasladı.

" Hakan'ı öldürebilir misin benim yerime rütbe yetmiyor da!" Dedi hidetle kaşlarım çatılırken gülerek gelen Elif ve Çağla'ya baktım.

" o neden?"

" benden üste olduğu için bütün getir götür işlerini bana yaptırdı, benden çay istedi ayağına!" Dedi öfkeyle kaşlarım havaya kalkarken Çağla ve Elif de oturdu.

" niye seni deli etmek için uğraşıyor ne oldu yine?"

"Onun beni deli etmesi için sebebe ihtiyacı yok Allah'ın belası kurtulamıyorum şundan!" Dedi sinirle kafasını kaldırırken,  saçlarından tokayı açıp saçlarını dağıtı gelişi güzel.

" sende çok kurtulmak istiyor gibi değilsin ama neyse..." Dedi Çağla gülerek,  önümüze çay bırakılırken gülmeden edemedim.

"Ateş abiyi ararım ha!" Dedi Yaren ters ters onu tehtid ederken Çağla dehşetle ona baktı.

"Pis insan." Dedi gıcık almış bir sesle.

" ben çok mutluyum! " Dedi Elif gülerek ,ona döndüğümde yüzündeki  tüm dişlerini göstererek olan gülümsemesine baktım.

" mutlu insanlardan nefret ederim alerjim tutuyor gidip kenarıda üzülüp gelir misin psikolojimi bozuyorsun!?" Dedi Yaren ters ters yüzüne bakarken ,Hakan sağ olsun sinir sistemini iyiden iyiye bozmuş gibiydi.

 Kasırganın GirdabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin