Bölüme uygun şarkı önerseniz bu ne olurdu?51 -FİNAL
Yılların şöyle bir huyu vardır ki acımasızdı yakardı insanın canını hızlıca geçip giderken ,geçse bile bir şeyler geçmezdi. Zamanla geçer diye bu koca bir yalan sevgilim ,bu koskocaman bir yalan sevgilim 6 yıl geçti ve ben hala olduğum yerdeydim ,takıldım kaldım bu zamanda ilerleyemiyorum. Deliriyorum Asel sana yemin ediyorum deliriyorum sevgilim ama senin için dayanıyorum.
Avuç içlerimde duran kağıt parçası artık her gün açılıp katlandığı için aşınmıştı ama ona rağmen iyiydi, Yaren ilk bu kağıdı elime tutuşturduğunda açamadım cesaret edemedim sevgilim . Sonunda açtığımda anladım ki aslında sen hissetmekten kalmamıştın biliyordun.
Gözlerim kağıda döndü, üzerinde çizilmiş düzgün olmayan ama benim için dünyadaki en değerli resim olan portreme baktım, benim yerime kendini çizseydin kağıdın arka yüzü benimle kirlenmek yerine seninle güzelleşecekti.
Arkasında yazılanlardan göz gezdirdim tekrar tekrar ve tekrar. Ezberlediğim satırlar bir bir canımı yaktı ilk günkü gibi ama biliyordum ki sen bunu yüzünde tebessümle yazdın son kez gülümsediğin bu kağıt benim için bir altından bile değerliydi.
Bana kızgınsın değil mi? Hissetin sende biliyorum sevgilim ama ikimiz de bu sondan kaçamayacağımızı biliyorduk belki De bu yüzden engel olamadık ikimizde, ikimizde bu yüzden son kez bir birimize o kadar güzel baktık. Benim hayatım her zaman zor değildi Miran, senin sevgin ile daha güzeldi. Senin varlığın ile güzeldi sevgilim, biliyorum canın yanıyor ,geçmeyecek biliyorum ama dinecek bu acın bir yerlerde olsa da dinecek.
Hiç pişman olmadım biliyor musun seni sevdiğime sana Öfkeliyken bile pişman değildim seni sevdiğime. Tekrar söylüyorum sevgilim iyiki sen, iki seni sevdim üsteğmenim. biliyorum bunun olacağını ve korkmuyorum sevgilim hazırım buna ama sensizliğe hazır mıyım bilmiyorum, biz bu yola baş koyarken en başında canımızı ortaya koyduk vatan sevgimizi sonra sevdiklerimizi. İkimiz de biliyorduk sonumuzu ,belki başka bir evrende sevgilim başka bir evrende mutlu bir sonumuz olur.
Biliyorum korkuyorsun, biliyorum üzgünsün ama sana yemin ederim ki ben mutluyum sevgilim bunu dediğim için bana bencil deme ama huzurluyum. Seni çok seviyorum Miran aklım hayalim alamayacak kadar çok kendime şaşıracağım kadar çok sevgilim. Yazacağım çok şey var ama bunu sıdırabileceğim sayfalarım yok sevgilim.
Bunu dediğim için bana kızma ama yaşa sevgilim, n'olur yaşa Miran senin bir yerlerde yaşadığını bileceğim hep senden son isteğim bu sevgilim. Yalvarırım benim acımla kendini kapatma kendini yıkma, Girdap her zaman var olsun. Çok özür dilerim Miran, seni çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Teen Fiction=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.