36

5.1K 453 228
                                    

Düzenlemek o kadar üşendirici bir şeykiii

36

"Yankı kıracam şimdi şunu kafanda!" Dedi Aslan amcam sinirle, Yankı amcam  nispetle omuz silkip Güneş'i kendine çekerken göz devirmeden edemedim.

Sonunda normal odaya alınmıştım , herkes buradaydı iki kişi hariç babam ve abim ikisi de dünden beri kapının önündeydi ama girmiyorlardı annemle görüşmüştüm hatta Yağız  ,Furkan, amcamlarda bile Ezgi halam bile gelmişti onu bile görmüştüm ama  babamla abim görememiştim.

" anne babamla abim hala dışarıda mı?" Dedim merakla , annem iç çekerek kafasını saladıpında sıkıntıyla nefes verdim. Yerimde dikleşirken annem hızla yanıma gelip bana yardım etti.

" dikişler daha kaynamadı Asel ne yapıyorsun?!" Dedi annem kızarak,  Miran  ne yapacağımı anlayıp hızla kenarıda duran tekerlekli sandalyeyi getirdiğinde  bacaklarımı sarkıtım, Ateş amcam yanıma hızla gelirken bir elim annemde diğer elim amcamdan ayağa kalktığımda yavaşce beni oturtular.

" babası kılıklı asla yerinde duramıyor komutanım da böyle!" Dedi Yankı amcam gülerek söylenirken gülümserken Miran beni itecekti ki elimi koyup durdurdum.

" geliyorum birazdan."

" yardım edim ?" Dedi Yaren hızla kafamı iki yana sallarken bayram yeri gibi olan hastane odamdan kapının önüne geldim Yaren açarken zorlukla kendimi ittim.

Yürürdüm ama babam beni ayakta görse asla susmazdı biliyorum.  Koridora çıktığımda karşı oturma yerinde oturan babam ve abimi gördüm ikisi de daldığı için
beni fark etmemişler kapı arkamdan yavaşça kapandığında  ikisine bakmaya devam ediyordum.

" sizi kınıyorum!" Dedim söylenerek ikisi de başını kaldırdığında şaşkınlıkla bana baktı.

" Asel?" Dedi babam hızla ayağa kalakrken abim yüzüme bile bakamazken ona bakıyordum bende.

" babacım?" Dedim gülümseyerek duraksar gibi olsa da yanıma gelip dizlerinin kırıp eğildi önümde.

" ayağa kalkaman gerekti."

"Ayakta değilim?"

" oturmaman da gerekiyor Asel yatmalısın kızım." Dedi endişe ile bana bakarken.

"İyiyim baba siz gelmeyince ben geldim kınıyorum sizi hasta yatağımdan kaldırdınız beni." Dedim söylenir gibi dudakları kıvrıldığında iç çekti elimi uzatıp dizimin üstündeki ellinin üstüne koyup sıktım gözleri bana döndüğünde yorgun bakışlarını gördüm.

" affetin mi beni?" Dedi merakla .

" size küs bir şekilde çok fazla bile dayandım." Dedim kendime şaşırırken dudakları kıvrıldı uzanıp sıkıca sarıldığında bana  hissetiğim güvenli limanla gözlerimi kapatım kolarımı çok fazla kaldıramazken yine De sarıldım ona.

" seni çok seviyorum baba." Dedim iç çekerek saçlarımın üstüne öpücük bıraktığında benden ayrıldı yüzümü avuçlarının içine aldığında dolan gözlerini görmemle benimde gözlerimin içi yanmaya başladı.

" özür dilerim kızım be-"

"Unutum." Dedim hızla ,konuşmak bile istemiyordum.

" özür dilerim baba -"

"Asel-"

" haksızdım onları söylememeliydim sen benim her şeyimsin baba düşsem elimde tutan ilk adamsın ben Öfkeliydim canını yakmak için söyledim gözlerim görmedi karşımda kim olduğunu . Ben özür dilerim gerçekten de sen çok güzel bir babasın-"

 Kasırganın GirdabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin