33
"Asel!" İsmimi duymamla başımı kaldırıp annemi görmemem aynı saniye içerisinde olurken şaşkınlıkla ayağa kalktım arkasında Ada halam bana bakıyordu gülümseyerek .
"Anne?" Dedim hızlı adımlarla yanına gittiğimde beni kolarına çekip sıkıca sarıldığında uzun süredir hissetmediğim anne şefkatini şimdi gerçekten de alıyordum elleri saçlarıma giderken sıkıca sardı diğer kolu .
" halalar anne yarısıdır hani bana?" Dedi Ada halam annemin yanaklarından öpüp geri çekildiğinde gülerek ona baktım.
" teyze değil miydi o?" Dedi annem ona bakarken halam ters ters yüzüne baktı .
"Şu an buna mı takılacaz?! " dedi yok artık der gibi , gülerek kafamı iki yana sallarken bir adım attıp ona iyice yaklaştığımda boyu bana daha yakın olduğu için iyice sardı beni.
" gelinim olacak dememiş miydim sana ben?" Dedi Ada halam bana sarılırken gülmeden edemezken ondan ayrıldım.
" sevgili olmamıza izin verildi de gün yüzü gördük bir evlenmediğimiz kaldı sağ olsun babamla ve Ateş amcam." Dedim göz devirerek Ada halam hatırladığı şeyle sinirle nefes alıp elini havada salladı.
"Ay boş ver onları zaten süründürüyorum, o kadar laf işitiyorlar ben Ateşle yatakları bile ayırdım." Dedi umursamaz bir şekilde şaşkınlıkla ona bakarken annem şokla bakıp koluna vurdu elinin tersiyle.
"Kelebek!" Dedi yok artık der gibi.
" ne var canım onun için en büyük ceza bu , adamda yaş geçiyor iş bitmiyor." Dedi pes der gibi kahkahama engel olamazken annem de sinir bozukluğuyla güldü..
" Allah'ın delileri." Dedi annem söylenerek, kafamı salladım ona hak vererek annen beni yanına çekip bana dikkatle baktı. " nasıl özlemişim seni annem." Dedi bana bakarken annem, gülümsediğimde iç çektim.
" bende anne."
" ay hadi oturalım yeter yoruldum." Dedi Ada halam sabırsızlıkla önden gidip otururken annemle bir birimize bakıp güldüğümüzde annem benimle beraber yürüyüp oturduk yan yana.
" iyi misin?" Dedi annem dikkatle bana bakarken.
" sizi gördüm daha iyiyim şu an." Dedim ikisine.
" Çağla nerede biliyor musun?" Dedi halam ,kafamı iki yana salladım sadece. Halam göz devirip kafasını sinirle iki yana salladı.
" o da biliyormuş bana söylememiş!" Dedi sinirle bakışlarım masaya daldı bir süre.
" söz vermiş Miran'a , Ada boşver kızın üstüne gitme." Dedi annem anlayışla. Onun pamuk gibi kalbini çok seviyordum.
" hangisine ne desem bilmiyorum. " Dedi halam iç çekerek annemle aralarında kısa bir bakışma geçtiğini fark etsem de fark etmemiş gibi yaptım halam ayağa kalkarken bana baktı.
" ben bir lavaboya gidim." Dedi yalan söylediğini fark etsem de kafamı salladım sadece annem belli ki benle konuşmak istiyordu. Halam giderken kaybolan kadar bekledik o gittikten sonra nnem bana döndü .
" babanla konuştun dimi?" Dedi merakla bana bakarken, iyice ona dönerken kafamı salladım benden daha koyu olan benzer yeşil gözlerini gözlerime dikmişti.
" Asel. " dedi annem duraksadığında dudaklarını ıslatıp yutkundu. " ne konuştunuz? Atay'a sorduğumda anlatı sizin ne konuştuğunuzu ama Baran'a sorduğumda çok kötü oldu sustu çok fazla sustu Asel babanı biliyorsun konuşur kızgın olsa da konuşur kırgın olsa da bir şeyleri açıklar ama o suskunluk." Dedi duraksayıp devamını getiremezken gözlerimi kapatıp Kafamı geriye yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Roman pour Adolescents=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.