Bol bol yorummm
21
Hokkabaz timi olarak karargaha gelir gelmez albayın odasındaydık bize gururla bakan albay her görevden sonra olduğu gibi yüzünde gülümseme vardı..
" sana sağ getir dedik Teğmen." Dedi albay gülerek "sen iki kurşun yarası kırık kol, yüzünde darp izleriyle getirdin?" Dedi kızar gibi değilde eğlenen bir ifadeyle derin bir nefes alıp gülmemek için kendimi sıktım .
" sonuç olarak sağ olarak getirdik komutanım." Dediğimde gülerek kafasını salladı. "Yolda hava şartlarından etkilenmesi bizim suçumuz değil albayım." Dedim suçu yine bilmem ne sıçaklarına atarken ben kışın gelmesini beklerken gavur sıcağı gelmişti.
"Ellerinize sağlık hokkabaz timi çok iyi iş çıkardınız şimdi evlerinize gidin ve dinlenin." Dediğinde hızla topuğumu yere vurup tekmil verdik aynı anda Yaren kapıyı açtığına ilk ben çıkıp diğerleri arkamdan geldi derin bir nefes aldım yorgunlukla.
" Allah belamı versin deşarj oldum ya lan." Dedi Yaren mutlulukla ters ters yüzüne baktım kız yorulmuyor manyak bir şeydi. Yürümeye başladığımda arkamdan geliyorlardı.
"Oğlum sen vallahi hastasın ha." Dedi Çağla ona bakarak koridorun sonunda gördüğüm bedenle duraksadığımda gözleri etrafı tarayan adam beni görmesiyle durdu derin bir nefes alıp Çağla'ya döndüğünde tamamiyle rahatladığını gördüm.
Arkasındaki abim de kafasını kaldırıp bize baktıklarında ikisi aynı anda yürümeye başladı , abim bana doğru gelirken gözleri Güneş'i süzüyordu yan yana olduğumuz için ilk önce bir kolunu bana dolayıp diğer kolunu Güneş'e sardığında ikimizi aynı anda kendine çekti stresle. Kollarımızı ona doladık. Miran Çağla'ya sarıldığında Çağla kafasını göğsüne gömdüğünde gözleri benim üzerimdeydi Miran'ın.
" iyi misiniz?" Dedi korkuyla ,huzurla nefes aldım.
" süperiz!" Dedi Yaren gülerek abim bizden ayrıldığında gülerek ona baktı yanına gidip ona da kardeşi gibi sarıldığında gülümsedim Çağla neyse Yaren ve Elif'e öyleydi kenarıda sessizce duran Elif durgun gibiydi abim Yaren'den ayrıldığında Elif'e yaklaştığında Elif tebesüm ederek ona sarıdlı.
Eren'i bekliyordu...
Gözlerim Elif'i üstünde gezerken birden bir kolun belimden sarıldığını hissetiğimde, aldığım kokuyla gözlerimi kapatıp Kafamı geriye yasladım 4 hafta sonra onu sonunda görmüştüm. Saçlarımın üstünde öpücük hissetiğimde kafasını yaklaştırıp kokumu içine çekti.
" Yaran var mı?"
" iyiyim." Dedim ona dönerken koları belimden ayrılmadığında kolarımı boynuna dolayıp sıkıca sarıldım koları özlemle beni kendine çektiğinde kafasını saçlarımın arasına daldırıp sıkıca öperek kokladı. Kafamı boynuna gömdüğümde gözlerimi kapatım huzurla.
"Höst Höst!" Dedi abim birden , göz devirerek Miran'dan ayrıldığımda herkes bize şaşkınlıkla bakıyordu özelikle Güneş resmen kıza kal gelmişti.
Tabi sen o kadar unutum de sonra bu.
" siz sevgili misiniz?" Dedi Yaren şaşkınlıkla normal bir şekilde kafamı iki yana salladım.
" değiliz."
" flört?"
" o hiç değiliz."
" nesiniz oğlum siz?" Dedi Güneş birden dehşetle kaşlarımı kaldırıp ona baktığımda birden tavrını düzeltip boğazını temizledim.
" Afedersiniz komutanım." Dedi saygıyla.
" insanız plüton." Dedim Miran'ın bana ters ters baktığını hissetiğimde ne var der gibi omuz silktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Teen Fiction=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.