45

4.8K 413 191
                                    


Bölümlerde oy ve yorum sayısı düştü seri üzgünüm aşkolar.

45

Burnuma dolan kahve kokusuyla  kaşlarım çatılırken dudak büzdüm. Rüyanın en güzel yerindeydim reklam arası olarak As gönderilmişti.

"Abi ya!" Dedim husuzca mırıldanarak daha çok gelen kahve kokusuyla dayanamayarak kafamı kaldırdığımda göz bandım yüzünden etrafın karanlık olduğunun bilincindeydim.

" insan insana yapmaz bunu ya!?" Dedim göz bandının ucundan tutup yukarı çekerek, görüş açıma giren abim elindeki bir kupa kahveyle gülümseyerek bana bakıyordu üzerindeki pijamalar onunda yeni uyandığını gösteriyordu.

" kalk hadi öğlen oldu." Dedi  göz devirip uyku sersemi bir şekilde dikleştim yatakta geriye yaslanıp kupayı aldığımda  dudaklarım yaklaştırıp sıcak kahveden bir yudum aldım havalar serinlediği için iyi gelmişti bu.

" ne zaman uyandın sen?" Dedim merakla bir yudum daha alırken uzanıp yanağımı sıkıca öpüp geri çekildi.

" çok olmadı geç geldim gizli görev vardı." Dedi abim kısaca, görevi tahmin ederken kafamı salayıp onu onayladım birden kapım hızla açıldığında şaşkınlıkla kapıya baktım.

"Anne insan bir kapıyı çalar?!" Dedim ona bakarken annem kısık gözlerle ikimizi süzüp en son Atay'ın üstünde durdu.

"  elini yüzünü yıka diye kaç defa söyleyeceğim sana Atay çocuk musun sen?!" Dedi annem onaylamayan  bir şekilde.

Mia Bozkurt hiç şaşırtmıyor.

" su çok soğuk? " Dedi Atay sızlanarak gülüşüme engel olamazken kahve boğazımı yaktı.

" Atay!" Dedi annem kızar gibi abim göz devirerek ayağa kalktığında gözleri bu sefer bana döndü, şirince sınırım radarına yakalanınca.

"Sen neden hala yataktasın?! " Dedi bu sefer beni konu alarak.

" yaralıyım?" Dedim kendimi acındırarak belki çenesinden kurtulabilirim.

" hani sen iyileşmiştin ? Hani rapor gereksizdi göreve dönmeliydin?! " Dedi annem tek kaşını kaldırmış elini belime koyarak, abim güldüğünde ters ters ona baktım.

" anne bu gün hepinizi azarlamalıyım diye mi uyandın?"

"Kalk ayağa Asel duşa gir bir sürü işimiz var!" Dedi telaşla abimin kaşaları çatıldığında   ona döndüm hızla, elbetteki anneme söylemiştim babam için kenarıda tansiyon aleti saklıyordu...

" ne işi?"

" temizlik." Dedim çok basit bir şekilde yalan söyleyerek annem şaşkınlıkla bana döndü.

" komandoyla evli olmak çok zor komando çocuk doğurmak daha zor ,siz ikiniz beni ürkütüyorsunuz." Dedi annem pes der gibi, gülmeden edemezken kafamı iki yana salayıp bir yudum daha aldım kahveden . Kimin annesi ona ürkütüyorsun beni derdi?

" sendr komandosu annem, unutun mu Uzay-"

"Atay!" Dedi annem gözlerini açarak sinirle, abimle ben gülerken abim yanına gidip kolarını arkasından karnının üstünden sardığında sıkıca yanağından öptü.

Yankı amcam sağ olsun uzaylı diyerek psikolojisini bozmuştu annemin.

" güzeller güzeli annem." Dedi abim ,annem hızla yumuşayınca güldüğünde  güzel görüntüyü izledim bir süre.

" benim sultanım yorulmasın ben yardım edeyim temizliğe?" Dedi anneme bakarken annem yanağına elini koyup okşayarak sevdi onu sıkıca yanağımı öptü abimin.

 Kasırganın GirdabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin