7
Dün akşam ilk önce karargaha hemen ardından eve geçmiştim, sabah uyandığımda abim yine başımda elinde bir kahve kupasıyla duruyordu
"Affetin mi beni?" Dedi sorusunu yineleyerek, kahveye uzandığımda çekip cevap bekleyen bir şekilde yüzüme baktı.
" versene şunu As!" Dedim sinirle söylenirken, onun kokusunu almıştım bir kere içmezsem ölürdüm.
" affettiğini söylemen gerek!"
"Çıkarcılık bu!"
" işine geliyorsa kasırga seç beğen al." Dedi sen bilirsin der gibi gülmemem için alt Dudağımı dişlerimin arasına alıp çiğnedim.
" iyi yarım Affetim ver şunu." Dedim söylenerek elimi uzatırken gülerek kahve bardağını uzatığında ilk önce kokusunu içime çekip bir yudum aldım. Aldığım tadla gözlerimi kapatım, işte buna bayılıyordum.
" yani tamamıyla affetin !" Dedi gülerek, ters ters baktım ona ama gülüyordum. Bacaklarımı yataktan sarkıtıp odamdan çıktım peşimden gelirken mutfağa girdim, gözlerim masanın üstündeki şeyle durdu.
" As bu ne?" Dedim şaşkınlıkla masanın yanına giderken.
" çilek." Dedi abim kolarını bir birine yaslayıp kapıya yaslanırken, uzun süredir yemediğim şeye dik dik bakmaya başladım.
" kim aldı?" Dedim bu sefer şaşkınlıkla
" ben?" Dedi abim çok normla bir şekilde.
" senin çileğe alerjin var babam duysa kafayı yer iyi misin?" Dedim ona dönerken. Annem ve abimin çileğe alerjisi vardı çilek yedikleri zaman vücutları kabarıyor mideleri bulanıp kusuyorlardı. Geçmek bilemeyen kaşıtnılarına bir şey demiyorum bile , bu yüzden bizim evimizde hep çilek yasaktı benim çileğe alerjim yoktu ama anne ve abim yiyemediği için çocukluktan beri onlar yemiyorsa bende yemeezdim. Çok nadir bazı zamanlarda yerdim.
" senin için aldım sen çok seversin." Dedi gülümseyerek, dudak büzüp kafamı omuzuma yaslarken tavrıma kahkaha attı.
" Ya As!" Dedim kolarımı kocaman açarak yanına giderken gülerek bana sarıldığında saçlarımı karıştırıp bıraktı.
" ama bunu babam yine de duymasın hele hele annem şimdi sizin yüzünüzden canım çekti aldım der." Dedim söylenerek masanın üstündeki tabaktan bir kaç çilek ağzıma atarken As dolabı açtı.
" söylenme dinleyecek kadar rahat değilim maalesef." Dedi abim dolabı kapatırken çalan kapıyla kaşlarım çatılırken çileklerimi yemeye devam ettim. Zaten çok fazla yoktu, bir tabak filan vardı..
" günaydın." Dedi Miran içeri girerken gözlerim ona döndüğünde kısa bir bakış atıp çileğimden yemeğe geri döndüm.
"Günaydın, hayırdır sabah sabah gözlerini bizimle mi açtın?" Dedim merakla, arkama geçtiğinde elimdeki çileği alıp ağzına attığında kaşlarımı çatıp kafamı kaldırdım.
" rüyamda gördüm seni ne diyorsun?" Dedi yanımdaki sandalyeyi çekip otururken, içeri hakan ve İsmail girdiğinde kolundaki bandaj kısa bir bakış attım.
" Yemin ederim intihar edeceğim bu ne lan 3 gündür evdeyim neymiş kolum yaralı, lan sıyrık sıyrık!" Dedi İsmail yorgunlukla yanımıza gelip bir sandalye çekti hemen ardından çileğe bakıp bir tane aldığında ters ters ona baktım.
" yemesenize oğlum benim çiçeklerim!" Dedim sinirle söylenirken, Hakan da bir tane aldığında eline vurdum hızla.
" iyice Güneş oldun sen !" Dedi Hakan elindeki çileği yerken, ters ters yüzüne baktığımda bir el hissetmemle hızla havaya kalırdıp almasına engel oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırganın Girdabı
Teen Fiction=TAMAMLANDI= Komutanım okumadan da okuyabilirsiniz okumanız şart değildir. Teğmen Asel ile Miran Üsteğmenin hikayesi. Kasırga ile Girdap.